fbpx

Nadchodzą płatne posty w Pinterest

Chociaż Pinterest to w dalszym ciągu marginalny na polskim rynku portal social media to warto być na bieżąco z jego poważniejszymi planami na najbliższą przyszłość.

Konkurencja nie zasypuje gruszek w popiele, a w dodatku kolejne duże marki wzmacniają swoją obecność na Pintereście. Zobaczmy więc, co nowego przygotował najbardziej lifestylowy portal social media na rynku.

 

Ben Silbermann, CEO i współzałożyciel Pinteresta zapowiedział na firmowym blogu, że najwyższa pora, aby jego ukochane dziecko rozpoczęło działalność biznesową pełną gębą.

 

Na szczęście dla pinterestowiczów nie oznacza to nachalnej reklamy w postaci banerów lub okienek pop-up – tak przynajmniej zapewnia Silbermann. Co w takim razie?

 

Pinterest uważnie przyglądał się kazusowi Facebooka i doszedł do wniosku, że sponsorowane posty to jest własnie rzecz, na którą warto postawić przyszłość portalu, zaś reklamodawcy zechcą postawić nań nieco gotówki.

 

Jakie będą piny sponsorowane?

Po pierwsze, zjadliwe dla stałych bywalców Pinterest. Żadnych pop-upów i banerów.

Po drugie, przejrzyste – wyraźnie oznaczone jako reklama.

Po trzecie, trafne – Pinterest obiecuje reklamy profilowane pod gusta odbiorców.

Po czwarte, innowacyjne – wciąż poprawiane zgodnie z oczekiwaniami odbiorców.

Zostaw odpowiedź