Sporo marek przez lata swojego istnienia, zmienia swoje logo. Zdecydowana większości wybiera jednak drobne korekty, które w niewielkim stopniu wpływają na wygląd. Przyjrzymy się jednak bardzo znanym firmom, które na przestrzeni wielu lat zdecydowały się na zupełną zmianę wyglądu swojego logo.
Zmiany loga mogą spotkać się ze skrajnym przyjęciem, dlatego niewiele marek decyduje się na taki krok jest jednak kilku odważnych.
IBM – Logo tej firmy przeszło spore zmiany, aktualny wygląd zatwierdzono w 1972 roku, i jak dotąd nie doczekał się kolejnej korekty.
Audi – Marka, która kojarzymy z charakterystycznych 4 połączonych ze sobą okręgów, na początku swojego istnienia, prezentowała logo o zupełnie innym wyglądzie.
Apple – Pierwsze logo zaprojektowane przez Jobsa, w centralnej części zawierało portret Issaca Newtona, na którego spada jabłko. Jednak przez następne lata uległo kolejnym przemianom, by w końcu przyjąć wygląd jak znamy obecnie.
Nokia – Pierwsze logo Nokii stworzono specjalnie na potrzeby elektrowni. Jednak firma zdecydowała się na korektę loga, by nie była kojarzona z rybami.
Kodak – pierwsze logo Kodaka, wyprzedzało zdecydowanie tamte czasy, jeżeli chodzi o design. Jednak zdecydowana się na bardzo proste logo, którego nie zmieniano od lat 30-tych, XX-wieku.