fbpx

Najlepiej oceniani e-sprzedawcy

Zobacz, które sklepy internetowe otrzymują najwięcej pozytywnych komentarzy i cieszą się zaufaniem konsumentów.

Polski e-commerce należy do najszybciej rozwijających się w Europie. Pod koniec ubiegłego roku na naszym rynku działało ponad 20 tys. sklepów internetowych. Z ich usług korzysta około 80 proc. internautów. 

Ranking sklepów internetowych 2014 powstał na podstawie opinii internautów zamieszczonych na stronie Opineo.pl. Portal jest jednym z pierwszych polskich serwisów umożliwiających podejmowanie decyzji zakupowych na podstawie opinii społeczności internetowej, a dzięki swej niezależności stał się wiarygodnym źródłem informacji o firmach i produktach. Żadna reklama nie zachęci do zakupu tak, jak poparte doświadczeniem opinie innych konsumentów.

Według konsumentów tytuł najlepszego e-sprzedawcy w kategorii mega-sklepy należy do Morele.net. Kolejne zaszczytne miejsca na podium zajmują kolejno Agito.pl i Electro.pl. Zarówno Morele, jak i Agito mogą poszczycić się już ponad dziesięcioletnim stażem działalności. Z kolei Elektro.pl powstał w 2007 roku. Wszystkie wyróżnione sklepy obsługują dużą liczbę nabywców i realizują ogromne ilości zamówień. Poza podium znalazły się także m.in. Empik.com, Redcoon.pl, RTV EURO AGD, Mall.pl czy Merlin.pl.

Ranking objął także sklepy, które realizują znacznie mniej zamówień niż mega-sklepy i stosunkowo niedawno zaczęły gromadzić opinie. Dlatego stworzono dla nich odrębną kategorię. Najwyżej ocenianym sklepem z akcesoriami komputerowymi został Drukuj24.pl. W tej kategorii wysokie noty otrzymali także 3kropki.pl i OleOle.pl. W dziale fotografia wyróżniono: Empikfoto.pl, Mediamarkt.pl oraz 2BIS.pl. Najlepszymi sklepami z akcesoriami AGD i RTV okrzyknięto North.pl, Bdsklep.pl i OleOle.pl.

Gdzie najlepiej kupować zabawki i akcesoria dla dzieci? Internauci zgodnie twierdzą, że w sklepie Smyk.pl. Jeśli natomiast chcesz zakupić akcesoria do swojego samochodu, to koniecznie odwiedź Oponeo.pl. W kategorii zdrowie i uroda liderem zostały Iperfumy.pl. Z kolei wśród sklepów obuwniczych i odzieżowych prowadzi Eobuwie.pl.

Na co zwracają uwagę klienci sklepów internetowych i czym się kierują wystawiając opinie? E-konsumenci cenią sobie przede wszystkim szybki czas realizacji zamówienia. Ponadto zwracają uwagę na profesjonalizm w podejściu do klienta. Na pozytywną ocenę wpływa także starannie zapakowana przesyłka oraz sprawna reklamacja. Nie bez znaczenia jest także cena.

3 komentarze

  1. Andrzej 27-02-2014
  2. Adrian 28-02-2014
  3. Marek Okruch 28-02-2014

Zostaw odpowiedź