fbpx

Najlepsze branże na Facebooku, czyli kto fanpage mieć powinien i basta

Najnowszy Sotrender przyniósł interesujące porównanie poszczególnych branż na Facebooku.

 

To znakomita podpowiedź, które branże mają potencjał w social media. Jeśli wahacie się, czy warto zainwestować w reklamę na Facebooku zerknijcie do poniższych statystyk.

 

Na pierwszym bezdyskusyjnym miejscu jest muzyka. Strony z tej branży skupiły aż 22 miliony fanów. Zaś miesięczny przyrost oscyluje w granicach 800 tysięcy i wcale nie jest to rekord.

 

Ten należy do branży sport, gdzie miesięczny przyrost wyniósł ostatnimi czasy ponad 1.1 miliona fanów. Sport skupił 14 milionów fanów – tyle samo co, tutaj zaskoczenie, żywność! Wygląda na to, że moda na zdrową żywność weszła na dobre do kanonu nowoczesnego Polaka.

 

O 200 tys fanów mniej zebrała odzieżówka, zaś na 5-tej pozycji mamy e-commerce z liczbą 13.7 miliona fanów. Jak widać polscy marketingowcy internetowi nie zasypują gruszek w popiele – e-sklepy mocno walczą w social media!

 

Pierwsza piątka zamyka branże, które przekroczyły 10 milionów osób. Potem do bram dobija się telekomunikacja, za którą nie ma długo, długo nic.

 

Nieco inaczej wygląda kwestia zaangażowania. Liczbowo dominuje sport oraz akcje społeczne z sektorem NGO, a także, tutaj kolejne zaskoczenie, macierzyństwo.

 

 

Zostaw odpowiedź