fbpx

Najpopularniejsze marki samochodowe na Facebooku

Jak radzą sobie na Facebooku marki samochodowe? Tego jeszcze nie sprawdzaliśmy, a jest ku temu okazja bo nowy raport FanPage Trends jest już gotowy.

Jeśli zastanawialiście się w jakiej dziedzinie KIA może być lepsza od BMW to właśnie ją znaleźliśmy – to Facebook!

 

KIA Motors Polska bryluje na Facebooku co najmniej od ubiegłego lata, kiedy to zgromadziła blisko 80 tys fanów, a do teraz podwoiła swój wynik, który wynosi lekko ponad 160 tys dusz.

 

 

Drugie jest BMW z wynikiem 156 tys głów, zaś trzecia poczciwa Skoda, która zepchnęła z podium nobliwego Mercedesa-Benza Polska. Awansował także Ford, który zajął piąte miejsce – rok temu przynależne Volvo Auto Polska.

 

 

Przebudziła się Toyota Polska, której w ubiegłorocznym zestawieniu nie było w ogóle. Poza tym nieśmiało rogi pokazały Citroen Polska i Lexus Polska.

 
Jeśli chodzi o zestawienie “Liczbę osób, które o tym mówią” to panuje w nim chaos. W ubiegłym roku karty rozdawało Audi Polska, przed Mercedes-Benz Polska i BMW Polska.

 

 

W tym roku dominuje BMW Polska przed Audi Polska i Mercedes-Benz Polska. Warto zauważyć jak dobrze radzi sobie wydzielony profil Mercedes-AMG PL – skierowany z pewnością do młodszego i aktywniejszego odbiorcy.

 

 

Zostaw odpowiedź