Październikowy przegląd najpopularniejszych reklam na YouTube wypadł wybitnie przeciętnie. Niewiele jest tu reklam, które zasłużyły na swoją pozycję.
Poza obowiązkową pierwszą trójką wyróżniliśmy tylko 4 inne filmy spośród dwudziestu pozycji, jakie zaprezentował magazyn Mashable.
Numer jeden to kafejka, w której działają nadprzyrodzone siły, a konkretnie dzieje się to za pomocą pewnej wściekłej dziewczyny, której ktoś nieumyślnie wylał na komputer kawę. Całość jest reklamą nowego filmu i “przypadkiem” znaleźli się tam nawet aktorzy np Amanda Righetti z serialu Mentalist. Niezła wpadka jak na nagranie, które miało udawać rzeczywistość.
Numer dwa to amerykańska reklama “oczyszczacza atmosfery” łazienkowej, z sugestią, że powinno go nabyć przede wszystkim dziewczyny. Trudno powiedzieć, skąd aż tyle odsłon.
Numer trzy to kolejna reklama producenta kamer GoPro. Tym razem widoki na całym świecie podziwiał i zarejestrował model Hero3+ Black Edition.
Numer pięć to kolejny kamera GoPro i dramatyczna akcja ratunkowa małego kotka. Pierwszorzędna robota.
Numer sześć to 18 minutowy film Samsunga o nowym smartfonie. Wytrwałem 30 sekund.
http://www.youtube.com/watch?v=-Fo5x7ZIPCM
Numer dziewięć to nareszcie reklama nawiązująca do najlepszych europejskich tradycji. Mercedes, kura i nowe zawieszenie Magic Body Control?
http://www.youtube.com/watch?v=nLwML2PagbY
Numer 14 to ciekawy sposób Hondy na pokazanie dlaczego nowy małolitrażowy silnik w dużym aucie ma sens – “an impossible made possible”.
http://www.youtube.com/watch?v=UelJZG_bF98#t=49
Pełny spis dostępny w linku poniżej
http://mashable.com/2013/11/02/viral-ads-october/