fbpx

Najpopularniejsze reklamy w YouTube w listopadzie

W tym miesiącu najchętniej oglądaną reklamą w serwisie YouTube była oblana czarnym humorem piosenka o “najgłupszych sposobach umierania”.

Na tak nietypową reklamówkę pozwoliło sobie Metro z australijskiego Melbourne. Na szczęście główne role w “teledysku” zagrały postacie z kreskówki, zaś całość odmalowano w kolorowych barwach i radosnych rytmach.

Komu by się wydawało, że redaktor dziś przyszedł nietrzeźwy do pracy – proszę sprawdzić naocznie

Drugie miejsce zajął Red Bull, który jak zwykle przewija się w tle najbardziej szalonych kaskaderskich wybryków. Chociaż autorom teledysków Red Bulla chodzi o ekscytację to powoli robią się już nużące.

Trzecie miejsce przypadło tandetnej produkcji nowozelandzkich linii lotniczych, które postanowiły zadbać o bezpieczeństwo swoich pasażerów z pomocą motywów Hobbita – najnowszego filmu Petera Jacksona.

Czwarte miejsce przypadło reklamie “Surprise” Call of Duty – świetnie obsadzonej, zrealizowanej i spuentowanej – palce lizać!

Z ciekawostek w pierwszej 10. jest też reklama nawiązująca do niedawnej transakcji George’a Lucasa, który sprzedał Disney’owi prawa do Gwiezdnych Wojen.

Przegląd zestawienia zamkniemy tajemniczym kobiecym akcentem – Chanel opowie nieznaną wcześniej historię Marilyn Monroe.

Zostaw odpowiedź