fbpx

Największe przeszkody w korzystaniu ze stron mobilnych według biznesu

Badanie “Reducing Customer Struggle” Econsultancy i IBMa zostało przeprowadzone wśród przedstawicieli 500 dużych firm zaangażowanych w e-commerce i szerzej w e-biznes.

To już trzecia edycja badania, które wskazuje jak przyszłość mobilnego internetu widzi poważny biznes.

 

Dwa najważniejsze problemy na jakie wskazują przedstawiciele e-biznesu są ściśle ze sobą powiązane. Chodzi o problem ze skromną przekątną mobilnych ekranów, a co za tym idzie utrudnioną nawigację.

 

Niemniej problematyczne zdaniem ludzi biznesu jest wypełnianie formularzy za pomocą urządzeń mobilnych. Także ten problem obok nawigacji czeka na sensowne rozwiązanie kolejny rok.

 

Spada liczba osób, które wymienia wśród problemów świata mobilnego wolne ładowanie m-stron. W tle nadchodzącej linkowej krucjaty Google tylko 3% zainteresowanych stwierdza, że niedziałające linki to problem stron mobilnych. Spada także liczba osób, które twierdzą, że szybkość łącza stanowi poważną przeszkodę w dostępie mobilnym.

Więcej informacji poniżej:

 

Zostaw odpowiedź