fbpx

Nakręcił reklamę używanego Nissana. I Nissan USA kupił go!

Ta niezwykła historia utalentowanego filmowca to znakomity przykład ocieplania wizerunku przez dział PRu Nissana śmiesznie małym kosztem.

Cena za wykonanie jednego z najlepszych marketingów szeptanych w 2013 roku wyniosła dokładnie 1400 dolarów – tyle ile zażyczył sobie Luke Aker, właściciel Nissana Maxima rocznik 1996.

 

Luke Aker to także właściciel ambitnego studia filmowego Ikonik Productions, stąd gdy postanowił pozbyć się rozsypującego się Nissana Maximy nakręcenie filmu reklamowego było tylko kwestią czasu.

 

Zaś efekt przerósł najśmielsze oczekiwania – kupiec na auto wystawione przez portal Craiglist przyszedł z bardzo niespodziewanego kierunku. Filmem zainteresował się sam amerykański oddział Nissana. Od tego momentu sprawy potoczyły się błyskawicznie.

 

 

PR-owcy Nissana kupili zdezelowaną Maximę, którą Aker reklamował jako niezwykły pojazd posiadający koła, opony, silnik oraz automatyczną skrzynkię biegów. Dodatkowy 1000 USD Nissan dorzucił na akcję charytatywną.

 

Jakby tego było mało Aker stworzył także reklamę prasową, która rozeszła się po świecie w niemniejszym oka mgnieniu niczym jego dzieło filmowe.

 

 

Zostaw odpowiedź