fbpx

Nawet 15% treści w polskim internecie płatne – nareszcie!

Pianomedia dokonało rzeczy niemożliwej – porozumiało się z sześcioma potężnymi polskimi wydawcami: Agorą, Muratorem, Ringierem, Mediami Regionalnymi, Polskapresse oraz Edytorem, a także Polskim Radiem.

Gdyby tego było mało, to dokonało jeszcze jednej niewykonalnej rzeczy – wprowadziło bardzo sensowną cenę za dostęp do wysokiej jakości materiałów powyższych wydawców.

19,90 to nie majątek dla przeciętnego Polaka, a być może z czasem pozwoli oddzielić ziarno od plew, tzn profesjonalne dziennikarstwo od amatorskiego. Nie jest to oczywiste, gdyż już nie raz okazywało się, że amatorskie blogi zawierają lepszej klasy informacje niż te, które możemy odnaleźć w profesjonalnych mediach. Czy system piano zadziałała? Czy Polacy zaczną płacić? I koniec końców – czy wydawcy to docenią?

 

1 komentarz

  1. Hubert 21-07-2012

Zostaw odpowiedź