fbpx

NEO24.pl: chcemy odebrać tradycyjnym sklepom także weekendowe zyski

Pod tak buńczucznym hasłem NEO24.pl ogłasza, że rozszerza działania swojej infolinii i biura obsługi na 7 dni w tygodniu. Od początku lutego potencjalni klienci sklepu będą mogli korzystać z pomocy konsultantów przez całą sobotę i niedzielę – od 10 do 18.

Jak słusznie zauważa NEO24, weekendowa nieobecność obsady w sklepach internetowych powoduje zjawisko utraconych korzyści.

 

Po rezygnacji z „naziemnych” punktów odbioru NEO24 wypowiada wojnę dla handlu w wersji stacjonarnej.

 

„W bliskiej perspektywie handel naziemny straci na rzecz e-zakupów kolejny bastion: weekendy. Dostępni przez 7 dni w tygodniu doradcy, którzy mogą pomóc w bieżących kwestiach, wyjaśnić wszelkie wątpliwości,a często także doradzić Klientowi w wyborze, to nowy standard na rynku e-commerce. I uderzenie w jedną z ostatnich dotychczasowych przewag zwykłych marketów” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.

 

Warto w tym miejscu przytoczyć analizy NEO24.pl, oraz wnioski z nich wyciągnięte:

„Z analizy ruchu na stronie wiemy, że ogromna część spływających na początku tygodnia zamówień, to zakupy wyszukane w weekend, z których zamówieniem Klienci czekali właśnie do poniedziałku, żeby potwierdzić ze sklepem np. dokładny termin możliwej dostawy, sposób płatności, dostępność zamienników etc. Ludzie chcą kupować w weekend, bo wtedy mają więcej czasu, ale jednocześnie – często zależy im na dodatkowych informacjach. Stąd decyzja o rozszerzeniu działania naszej infolinii – tak, by Klienci mogli w dowolnym dniu, także w sobotę i niedzielę, skorzystać z pomocy obsługi. Ten „czynnik ludzki” i łatwo dostępna pomoc doradcy to jeden z ostatnich elementów rynkowej układanki, w ramach której e-zakupy będą wypierać tradycyjny handel z kolejnych obszarów”– mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.

 

To nie wszystko prezes Kabarowski odgraża się, że w następnych krokach NEO24 zaoferuje dostawę 7 dni w tygodniu, obsługę 24/7 oraz obsługę klienta zarezerwowaną dotychczas dla sklepów specjalistycznych, w postaci fachowego doradztwa produktowego.

 

NEO24 wyrasta na zdecydowanego lidera trendów w polskim e-commerce. I dobrze – nie wszystko co dynamiczne i nowoczesne musi przychodzić do nas z zachodu na przykład w postaci dużych europejskich sklepów-spadochroniarzy z dopiskiem PL.

Zostaw odpowiedź