fbpx

NEO24.pl i Poczta Polska łączą siły

Dawno nie zaglądaliśmy do NEO24.pl, sklepu, który często chwaliliśmy za innowacyjność i prężny rozwój, który może być wzorcem dla innych polskich sklepów internetowych. NEO24.pl z kolei nie szczędziło informacji o szczegółach swojej działalności, co stanowi pomoc i motywację szczególnie dla najmniejszych przedsiębiorców.

Teraz NEO24.pl powraca z nowym pomysłem – wygodnym zwrotem produktów w dowolnej placówce Poczty Polskiej.

 

 

Zwrot produktów zakupionych w NEO24.pl jest darmowy w placówkach Poczty Polskiej o ile zakup został dokonany na kwotę większą niż 99 złotych (wtedy też doręczenie przesyłki jest za darmo).

 

Ciekawie wygląda sama czynność zwrotu: wystarczy imię, nazwisko i numer zamówienia. Te zapisujemy na nalepce naklejanej na paczce ze zwracanym produktem i zostawiamy na poczcie. Reszta formalności należy już do sprzedawcy i dostawcy. Towar wraca do NEO24.PL według standardowych zasad, a Klient otrzymuje zwrot pieniędzy lub nowy produkt.

 

Takiej formy zwrotu mogliby uczyć się inni sprzedawcy, którzy wymagają wypełniania skomplikowanych formularzy z informacjami, które już od dawna są w ich bazach danych. A wystarczyłaby odrobina dobrej woli i sprawnie przemyślany system.

 

Darmowemu zwrotowi podlegają małe sprzęty AGD, RTV oraz IT. Mogą to być kuchenki mikrofalowe, frytkownice, suszarko-lokówki, tablety, konsole do gier, laptopy, telewizory plazmowe i LED oraz wiele innych produktów. Aby ułatwić Klientom zakupy, towary objęte darmowym zwrotem otrzymały specjalne oznaczenie „Zwrot za darmo”. Zwrócić w ten sposób można produkt, którego waga nie przekracza 30 kg, a gabaryt 0,2 m3. Sposób zakupu nie ma znaczenia, a na zwrot przysługuje 14 dni.

 

– Naszym celem jest wprowadzenie nowej jakości usług w branży e-commerce. Chcemy pokazać Klientom, że zakupy internetowe mogą być jeszcze prostsze i wygodniejsze niż do tej pory. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, wspólnie z Pocztą Polską postanowiliśmy uruchomić najłatwiejszą darmową metodę zwrotu towaru. Każdemu z nas zdarza się przecież kupić nietrafiony produkt, choćby na prezent komunijny. Dzięki nowej usłudze, bez żadnych dodatkowych kosztów i formalności, można go teraz zwrócić i wybrać coś w zamian, bądź otrzymać zwrot pieniędzy – mówi Mateusz Gołda, Manager ds. Rozwoju Back-office NEO24.PL.

 

– Bliska współpraca z NEO24.PL, jednym z liderów sprzedaży on-line w Polsce, to ważny element długofalowej strategii Poczty Polskiej. Dostrzegamy na rynku rosnący udział paczek ze zwrotami, na który wpływ mają głównie wprowadzone zmiany prawne zwiększające ochronę konsumentów, szczególnie w branży eCommerce. Dlatego tak ważna jest współpraca z firmami, nie tylko przy obsłudze paczek z e-sklepów, ale także przy ruchu powrotnym od klientów. Standardem staje się także darmowy zwrot oferowany przez e-sklepy, tak jak ma to miejsce w NEO24.PL– mówi Łukasz Gołębiowski, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

 

Zostaw odpowiedź