fbpx

NEO24.pl rusza z promocją raty -1%

Wczoraj ruszyła kolejna, wyglądająca na przełomową, akcja w wykonaniu lidera polskiego rynku e-commerce, czyli NEO24.pl. O tym czy faktycznie będzie to przełom pokaże reakcja klientów oraz szczegóły odnotowane drobnym druczkiem.

Trudno sobie wyobrazić, aby NEO24.pl dopłacało do całego interesu.

 

 

Jak na razie historia NEO24.pl ma duże szanse trafić do podręczników adeptów e-biznesu w Polsce. W ostatnim kwartale 2013 r. sklep zdecydował się na przełomowy krok w postaci nowego modelu biznesowego – poszerzono ofertę o kilka nowych kategorii produktów (zabawki, produkty dla zwierząt, kosmetyki). Szczególne było tu rozwiązanie na poziomie sklepu, który zachował jeden koszyk, ale zyskał kilka domen. Tym samym stał się wyjątkową multibranżową platformą e-commerce.

 

Na początku lutego 2014, wprowadzając obsługę Klienta czynną przez 7 dni w tygodniu, sklep sięgnął po bastion zdominowany dotąd przez tradycyjne markety: zakupy weekendowe. Z początkiem lipca tego roku sklep wdrożył najbardziej zdumiewającą innowację – NEOEXPRESS, czyli dostawę tego samego dnia. Jak na razie sklep informuje, że jest ona sukcesywnie wdrażana w kolejnych miastach.

 

Na czym polega nowy chwyt?

„Przygotowana wspólnie z Credit Agricole promocja „Mniej niż zero” wejdzie w życie od 11 sierpnia To pierwsza w Polsce oferta rat -1%. Klienci, którzy z niej skorzystają, zaoszczędzą nie tylko na różnicy w cenach, które tradycyjnie w internecie są niższe niż w sklepach naziemnych. Nie poniosą także żadnych kosztów kredytu i rozłożenia spłat na raty, a co więcej – otrzymają cenę jeszcze niższą niż gdyby kupili towar za gotówkę. W przypadku dużych zakupów, a takie stanowią oś handlu RTV AGD, różnica w cenie będzie naprawdę znacząca, jak np. przy zakupie wartych kilka tysięcy złotych modeli TV.”

 

Czy rzeczywistość będzie tak różowa? Czekamy na głosy konkurencji i klientów, którzy z pewnością zechcą szczegółowo przeanalizować nową ofertę niepowstrzymanego jak dotychczas NEO24.pl

 

Zostaw odpowiedź