fbpx

NEONET i Orange będą sprzedawać razem

Ciekawe rozwiązanie sprzedażowe zaprezentował NEONET – naziemna sieć sprzedażowa NEO24 oraz operator telekomunikacyjny Orange. W 300 salonach sieci NEONET pojawiły się punkty sprzedaży usług Orange, które zaoferują nietypowe bonusy za przedłużenie umów.

Co powiecie na pralkę gratis do umowy o świadczenie usług dostępowych do Internetu?

 

 

 

Chociaż propozycja NEONETu i Orange brzmi abstrakcyjnie i zabawnie, to ma sens w kraju, gdzie na jednego klienta sieci komórkowej przypada kilka telefonów zalegających w szufladzie. Poza produktami AGD, NEONET i Orange zaoferują produkty RTV oraz IT. Jeśli klient nie zdecyduje się na żaden produkt otrzyma opcję rabatu na zakupy w NEONECIE, na kwotę nawet 1000 złotych.

 

„To duże udogodnienie dla osób, które są przywiązane do swoich starych komórek i zamiast nowego smartfona wolą otrzymać inne korzyści” – mówi Jacek Nowakowski, Dyrektor ds. Usług Komplementarnych NEONET.

 

Aby wycisnąć maksimum korzyści z tego układu oba podmioty będą zachęcać klientów, którzy kupili urządzenia z dostępem do Internetu, do skorzystania z oferty dostępu do Internetu w ramach sieci Orange. Naturalnie wiąże się to także z usługami konfigurowania urządzeń IT, które NEONET wprowadził na początku tego roku.

 

„[…] obecność Orange w sieci NEONET to również wygoda i dopełnienie kompleksowego modelu usług dodanych. Od teraz, kupując sprzęt bazujący na dostępie do internetu – jak tablet, telefon czy nawet Smart TV, nie musimy już osobno wybierać się do operatora, by wykupić abonament – można to zrobić na miejscu, w sklepie. Co kluczowe, od razu można też, korzystając z pomocy ekspertów NEONET, odpowiednio skonfigurować dany sprzęt w salonie lub z dojazdem do domu – zainstalować oprogramowanie, uruchomić pocztę czy w pełni wykorzystać funkcje telewizora. To ogromna oszczędność czasu i wygoda dla klientów – cieszę się, że zrobiliśmy kolejny krok, by odpowiedzieć na ich potrzeby” – mówi Jacek Nowakowski, Dyrektor ds. Usług Komplementarnych NEONET.”

 

Usługa działa dopiero od kilku tygodni ale skorzystało z niej już ponad 1500 klientów, którzy wykorzystali bonusy produktowe oraz rabatowe na kwotę 0.6 miliona złotych.  

 

Zostaw odpowiedź