fbpx

NEONET zaczyna dobierać się do skóry Media, Euro i Saturnowi

NEONETowi nie wystarczy już fotel lidera w sprzedaży internetowej, który to dzierży przyjmując w sieci nazwę NEO24.pl. Pora na dobranie się do skóry dotychczasowym liderom w dużych miastach tzn w nomenklaturze NEONETU – powyżej 200 tysięcy.

Jak to w przypadku tej firmy, uderzenie będzie mocne – NEONET od ręki otworzy cztery nowe hipermarkety w dużych miastach.

 

Aż trzy z nich zostaną otwarte w Łodzi. Co nastąpi już niedługo, bo 27 marca. Po łódzkich lokalizacjach oraz ich ilości można wnioskować, że będą to klasyczne hipermarkety, co do tej pory było w przypadku NEONETUu sprawą mocno niezwykłą. Teraz z kolei stanie się standardem.

 

Ale to nie wszystko. Rodzimy Wrocław zostanie uzupełniony o trzecią, nową lokalizację w prestiżowej Galerii Sky Tower. Jak twierdzą włodarze NEONETu punkt zlokalizowany w szklanym biurowcu będzie „flagowym okrętem” ukazującym esencję nowego formatu sklepów jakie zaproponuje NEONET. Pomimo wielu zapewnień o unikalności oferty NEONETu nie ma złudzeń co do tego, kto znalazł się na celowniku wrocławskiego giganta handlu detaliczego:

 

„Jesteśmy już numerem 1 jeśli w segmencie mniejszych miast, poniżej 200 tysięcy mieszkańców – dziś sięgamy także po rynek największych lokalizacji” – mówi Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes Zarządu NEONET.”

Zostaw odpowiedź