fbpx

Newsweek.pl stawia na kody rabatowe

Jeden z czołowych tygodników opinii w Polsce, Newsweek, wydawany przez koncern prasowy Ringier Axel Springer Polska, zaczął oferować swoim czytelnikom kody rabatowe.

Do dyspozycji internautów odwiedzających witrynę newsweek.pl jest ofert kodów do ponad 300 popularnych sklepów internetowych w Polsce, m in. Asos, Deichmann, Dr Irena Eris, Komputronik, iSpot czy Empik.

Kupony zostały uporządkowane w kategoriach tematycznych, takich jak moda, elektronika, podróże, książki, muzyka oraz zdrowie i uroda. Aby z nich skorzystać nie jest wymagana rejestracja lub konieczność uiszczania dodatkowych opłat. Po kliknięciu w dany kupon, internauta jest przenoszony do odpowiedniego sklepu internetowego, gdzie może skorzystać z przysługującego mu rabatu.

Uruchamiając serwis z kuponami rabatowymi odpowiadamy na szersze zjawisko e-couponingu – bardzo dynamicznie rozwijającą się w polskim internecie gałąź e-commerce. Są przesłanki aby przypuszczać, że może się rozwinąć na tyle mocno, jak niegdyś zakupy grupowe i być może – bardziej trwale

stwierdził w wypowiedzi dla serwisu Wirtualnemedia.pl Piotr Stasiak, szef serwisu Newsweek.pl.

Mamy 2 mln użytkowników miesięcznie według Megapanelu i to dość jakościowych – zainteresowanych technologiami, aktywnych w internecie, korzystających ze sklepów internetowych – i byłoby dziwnym, gdybyśmy nie próbowali obudować naszego serwisu dodatkowymi usługami

dodaje Stasiak, podkreślając, że jest to projekt pilotażowy – Będziemy monitorować efekty – mówi.

Platformę z kuponami zbudowano we współpracy z firmą Panna Cotta PCG GmbH , właścicielem działającego od października 2013 roku portalu Kupon.pl. Panna Cotta PCG GmbH działa w dziewięciu krajach świata, w tym Brazylii, Hiszpanii i Meksyku. Oprócz własnych serwisów, firma tworzy strony we współpracy z dużymi wydawcami (jak np. Gruner+Jahr).

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. 1,93 mln użytkowników Newsweek.pl wygenerowało w serwisie 12 mln odsłon

Zostaw odpowiedź