fbpx

Nielsen: aplikacje sklepowe to przyszłość m-commerce

Jeśli zastanawialiście się, czy inwestowanie w aplikację mobilną waszego sklepu ma sens te badania powinny rozwiać wątpliwości. Badanie przeprowadzono w USA, na potężnej próbie 5000 użytkowników smartfonów z Androidem oraz iPhonów.

Jak się okazuje, blisko połowa z nich korzystała z aplikacji sklepów internetowych oraz innych stron e-commerce.

 

Kolejne liczby przedstawiają się równie dobrze – średnio użytkownicy korzystają z aplikacji e-commerce aż 17 razy w miesiącu, czyli częściej niż co 2 dni. Trzy najlepsze aplikacje należą do eBay’a, Amazonu oaz Groupona. Pierwsza generuje 13.2 miliona unikalnych odwiedzin, druga 12.1 miliona, a trzecia około 12 milionów.

 

Czarnym koniem badania jest aplikacja Shopkick, która łączy ze sobą kupowanie online z offline. Co prawda zgarnęła “jedynie” 6.5 miliona userów, ale czas jaki poświęcają na użytkowanie aplikacji wzbudza respekt – to aż 3 godziny miesięcznie!

Zostaw odpowiedź