fbpx

Nokaut i WP.pl rozchodzą się

Ledwo ogłoszono informację o sprzedaży Wirtualnej Polski, a już Grupa Nokaut zapowiedziała, że rezygnuje z pozyskiwania ruchu poprzez najstarszy w Polsce portal horyzontalny.

Gazeta Wyborcza poprosiła o komentarz przedstawicieli Grupy Nokaut, ale wiele się nie dowiedziała.

 

Głównym powodem rozstania obu gigantów polskiego internetu miały być wysokie koszty pozyskiwania ruchu z WP.pl, jakie ponosił Nokaut. Mowa tu o kwocie 1.2 miliona złotych, podczas, gdy wartość konwersji wynosiła tylko kilka procent całości przychodów.

 

Wbrew pozorom to nie tylko plotkarskie powtarzanie nowin, ale cenna informacja na temat jakości ruchu dla e-commerce, jaki generuje Wirtualna Polska, a być może i inne portale horyzontalne.

 

Ze strony WP.pl padło potwierdzenie z zastrzeżeniem, że chociaż umowę wypowiedziano, to decyzja o definitywnym zakończeniu współpracy nie jest oczywista. Obie strony mają szukać nowego modelu, bardziej korzystnego dla Nokautu. ewentualnie, dla innej porównywarki cenowej.

Zostaw odpowiedź