fbpx

Nokaut stawia na dokładne i pełne opisy produktów

Za oknem widać już pierwsze oznaki wiosny, zatem czas na wiosenne porządki. Z takiego założenia musiał wyjść wicelider na polskim rynku porównywarek cen, czyli Nokaut.

W najnowszej odsłonie, trójmiejski serwis wprowadził nowy sposób ułożenia produktów na stronach kategorii.

Zmiany mają na celu zachęcić sprzedawców do większej dbałości o opisy produktów, które znajdują się na stronach ich sklepów. W tym celu Nokaut zmodernizował to, w jaki sposób produkty są ułożone na stronach kategorii. Internauci w pierwszej kolejności będą mogli zapoznać się z ofertami sprzedawców, które zawierają szczegółowy opis, dokładne parametry oraz zdjęcia wysokiej jakości.

Przebudowano także wygląd strony produktu. Przedstawiciele porównywarki podkreślają, że zmiana ta była podyktowana chęcią zapewnienia użytkownikom możliwości szybszego odnajdywania najważniejszych parametrów znalezionego produktu oraz opinii na jego temat.

Anna Sykut, specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta biznesowego w Nokaut.pl tłumaczy zmiany w następujący sposób:

Celem wszystkich wprowadzonych dotychczas zmian na Nokaut.pl jest ułatwienie użytkownikowi nawigacji oraz znalezienia wszystkich informacji o produkcie, pozwalających na podjęcie decyzji zakupowej. Te zmiany wpływają też na podniesienie konwersji w sklepach, a co za tym idzie – zwiększenie rentowności promocji oferty sklepu w porównywarce Nokaut.pl. Dodatkowo, aby umożliwić sklepom optymalizację kampanii, udostępniliśmy testowo zmieniony panel Centrum Sprzedawcy, w którym sklep zarządza swoimi ofertami.

Zostaw odpowiedź