Klienci wybierają najlepszy sklep internetowy

Nowa odsłona Rankingu Zaufanych Opinii Ceneo.pl

Już za niespełna miesiąc serwis zakupowy Ceneo.pl opublikuje swój doroczny, oczekiwany przez całą branżę, ranking najlepszych sklepów internetowych Zaufane Opinie 2016. W tegorocznej ósmej edycji ranking zyskał odświeżoną formułę i nowy, rozbudowany układ kategorii. Na szczególną uwagę zasługuje kategoria „Wybór Użytkowników”, w której zwycięzcę wskaże głosowanie klientów.

Głosowanie w kategorii „Wybór Użytkowników” rozpoczęło się 3.10 i potrwa 2 tygodnie, do 17.10. Swój głos może oddać każdy internauta na stronie www.glosowanie.ceneo.pl – wystarczy zalogować się za pomocą Facebooka, wybrać z listy logo ulubionego sklepu, które przekierowuje na jego stronę w serwisie Ceneo.pl, a następnie kliknąć tam w dedykowany głosowaniu baner. Cała procedura zajmuje kilka sekund. Już w pierwszych dwóch dniach oddano kilka tysięcy głosów!

Każdy głosujący w „Wyborze Użytkowników” ma także szansę na wygranie cennych nagród (m.in. konsoli Play Station 4 i plazmowego telewizora). Warunkiem udziału w konkursie jest oczywiście oddanie głosu i kreatywne dokończenie zdania „Zakupy w internecie zaczynam od…”.

Zwycięzcę głosowania w kategorii „Wybór Użytkowników” poznamy 25.10 podczas internetowej Gali Rankingu E-zakupów Zaufane Opinie 2016. Podczas Gali nagrodzimy aż 42 sklepy w 14 kategoriach:

  • Dom i wnętrze
  • Dla dziecka
  • Budowa i ogród
  • Moda i dodatki
  • Multimedia
  • Uroda i zdrowie
  • Motoryzacja
  • Styl życia
  • Technologia
  • Sprzęt RTV i AGD
  • Hobby i zwierzęta
  • Najlepszy sprzedawca w „Kup na Ceneo”
  • Debiuty na Ceneo.pl
  • Wybór Użytkownika

Poznamy także rankingi najlepszych kurierów i najlepszych produktów. Dodatkowo przyznane będą certyfikaty dla sprawdzonych pod kątem zakresu funkcjonalności platform e-commerce.

ZAUFANIE OPINIE CENEO.PL
Program „Zaufane Opinie Ceneo.pl” jest najpopularniejszym systemem rekomendacji sklepów internetowych w Polsce jest. System opiera się o internetowe ankiety, które są wypełniane przez tych klientów, którzy dokonali realnego zakupu w konkretnym sklepie internetowym. Fakt, że opinie pochodzą bezpośrednio od klientów, stanowi dużą przewagę nad zwykłymi opiniami, które może wystawić każdy. Klienci w „Zaufanych Opiniach” dzielą się zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi uwagami na temat swoich doświadczeń zakupowych – gwarantuje to rzetelny obraz sklepów objętych rankingiem. Od początku programu – od 2009 roku – zebrano niemal 6,7 mln zaufanych opinii. Klienci chętnie dzielą się swoim zdaniem – dziennie przybywa ok. 5000 nowych opinii.

Zostaw odpowiedź