fbpx

Nowa porównywarka cen na polskim rynku

Mowa o najtaniej.co – nowej porównywarce cen z Trójmiasta. Twórcy serwisu podkreślają, że nowy projekt ma się wyróżniać przejrzystym layoutem i intuicyjną nawigacją.

Już kilka chwil spędzonych przed debiutującą witryną utwierdza nas w przekonaniu, że to porównywarka zupełnie inna od tych obecnych na polskim rynku od dawna. W oczy rzuca się przede wszystkim minimalizm w projektowaniu. W najtaniej.co nie doświadczymy kilkunastu filtrów, zakładek, banerów, podpowiedzi, wyróżnionych produktów i wielu innych, mniej lub bardziej potrzebnych elementów, znanych z konkurencyjnych serwisów. Jest prostota i ascetyzm. Osobiście, bardzo mi to odpowiada.

W najbliższym czasie chcemy rozbudować portal i sprawić, żeby szczególnie przypadł do gustu użytkownikom tabletów i smartfonów. Nie chcemy walczyć z dużymi graczami, jak Ceneo czy Skąpiec, natomiast chcemy zebrać wokół siebie ludzi, którym odpowiada sposób prezentowania danych – prosto i czytelnie

powiedział Marek Martuszewski, CEO Najtaniej.co

Dane dotyczące cen i sklepów pobierane są z systemu Nokaut.pl, dzięki wykorzystaniu API. Model biznesowy jest oparty na prowizji za zrealizowane kliknięcia i sprzedaż.

Zostaw odpowiedź