fbpx

Nowe Allegro nadchodzi – mniej linków, więcej grafiki

Trend w postaci górnej belki z logiem, wyszukiwarką i koszykiem to już kanon w e-commerce – Allegro stawia kropkę nad i. Sklepy, które nie pójdą tą drogą mogą zostać uznane za “nieergonomiczne”.

W listingu produktów powiększone zostały ceny, pokuszono się także o ładne duże miniatury produktowe. Niestety, usunięto z topu strony filtry przesuwając je na lewo – na modłę wielu innych sklepów, które zdecydowały się umieścić kategorie produktowe u góry stron. Odwrócono więc dotychczasowy układ.

Chociaż takie rozwiązanie oczyszcza nieco “atmosferę” w górno-środkowej części strony, to wcale nie ułatwia korzystania z samych filtrów. Ciekawostką jest także konsekwentne stosowanie koloru niebieskiego, podczas gdy logo Allegro to wciąż barwa dojrzałej pomarańczy.

 

1 komentarz

  1. Statuetki3D 06-02-2013