fbpx

Nowe logo Motoroli. A Google Company pełną gębą.

Amerykanie z Buisness Insider od razu zażartowali, że nowe logo Motoroli jest Google – ugle. Ale nie od dziś wiadomo, że gdyby nie Google słynnej i niezwykle zasłużonej Motoroli nie byłoby już wśród nas.

Odrodzenie przedsiębiorstwa, które wynalazło telefon komórkowy trwa. Zarówno na polu nowych produktów jak i wizerunku.

Trudno powiedzieć o nowym logotypie Motoroli w pełnej wersji, że jest zgrabny tak jak poprzednik. Przede wszystkim zmieniono orientację pełnej wersji logotypu z horyzontalnej na wertykalną i zdecydowano się na zabieg raczej niespotykany, czyli wycentrowanie tekstu.

 

Efekt to dość ohydny potworek w postaci misz maszu czcionek, ich różnych rozmiarów i grubości. Samo logo bez podpisów wywiera dużo korzystniejsze wrażenie i udanie łączy tradycję Motoroli (klasyczne M) z charakterem nowego właściciela (wielokolorowy okrąg nawiązujący do barw firmowych Google).

 

Wygląda na to, że górę zaprojektowali graficy, dół zaś w wolnej chwili dorzucili właściciele Google’a. Trudno mieć im za złe, że pragną wszelkim sposobem przenieść nieco splendoru najbardziej innowacyjnej firmy na świecie na nieco zaśniedziałe logo tego niegdyś fenomenalnego olbrzyma amerykańskiej i światowej telekomunikacji.

Zostaw odpowiedź