fbpx
facebook mark zuckerberg portal społecznosciowy social media

Nowe narzędzie na facebooku od kupuje.to

Kupuje.to udostępnia darmowe narzędzia promocji na Facebooku. Nowe narzędzie umożliwia oferowanie rabatów, prezentów lub darmowej wysyłki dla każdego, kto dokona zakupu i zostanie fanem likepage’a Twojego sklepu.

F-commerce to proces, który powinien łączyć sprzedaż internetową z gromadzeniem
i aktywizowaniem społeczności wokół swojej marki. Mając to na uwadze, Kupuje.to udostępnia swoim użytkownikom kolejne narzędzie wspierające rozwój f-commerce. Dzięki niemu każdy sklep internetowy, który posiada swój likepage, może sprzedawać na Facebooku, zbierając jednocześnie nowe kliknięcia „Lubię to!”.Wprowadzone narzędzie ma na celu pomoc w gromadzeniu fanów w obrębie likepage’a.
Wystawiając swój produkt na aukcji Kupuje.to, sprzedający może dodać promocję do każdego zamówienia. I tak osoby zainteresowane aukcją, a nie będące jeszcze fanem sprzedającego, mają możliwość otrzymania rabatu, dodatkowego prezentu lub darmowej wysyłki, w zamian za polubienie likepage’a sprzedającego. Możliwość skorzystania z promocji mają też oczywiście aktualni fani likepage’a.

Oferujący promocję może ustalić, by możliwość skorzystania z niej mieli wszyscy użytkownicy Facebooka, lub postawić warunek, by osoba korzystająca z promocji była jego fanem. Sprzedający ma też możliwość określenia długości trwania promocji oraz ustanowienia ewentualnej minimalnej kwoty zamówienia, przy jakiej promocja obowiązuje.

Jak zapowiada Kupuje.to

udostępni narzędzie, które pozwoli w łatwy sposób informować aktualnych fanów o pojawieniu się nowej promocji.

Oferowane przez Kupuje.to narzędzie, w przeciwieństwie do innych form promowania oferty na Facebooku, jest całkowicie darmowe. Od sprzedającego zależy, czy i na jaką promocję się zdecyduje. Pamiętajmy, że dodatkowy rabat bądź prezent realizowany jest dopiero w momencie składania zamówienia, dzięki czemu sprzedawca ma pewność, że osoby klikające „Lubię to!” rzeczywiście skorzystają z jego oferty. Zagwarantuje to zgromadzenie w obrębie likepage’a wartościowych
i zaangażowanych fanów, którzy znają i testują produkty oferowane przez konkretną markę, a nie klikają „Lubię to!” jedynie w celu uzyskania korzyści.

Zamów drukowany Mensis.pl lub czytaj darmowe fragmenty online:

Zostaw odpowiedź