fbpx

Nowe Otomoto.pl – tak się robi lifting

Jak rzadko kiedy trzeba pochwalić Grupę Allegro za lifting wizualny serwisu Otomoto.pl Ponoć Allegro.pl skorzystało z badań eyetrackingowych i uporządkowało swoją stronę, która do niedawna śmiało zasługiwała na miano “zemsty informatyka”.

Po pierwsze, zdecydowano się na klasyczny wygląd – menu z lewej, na górze potężny pasek wyszukiwarki, z prawej duży baner i na dole drobniejsze ogłoszenia.

Na co warto zwrócić uwagę? Po pierwsze ujednolicono tło, po drugie zaawansowaną wyszukiwarkę schowano dużo głębiej. Mądrze zmieniono stronę produktową – znacząco ją skrócono poprzez lepsze zagospodarowanie miejsca. Wpuszczono zdecydowanie więcej powietrza na stronę – poświęcono niektóre funkcje na rzecz przejrzystości. Dodano także wersję mobilną – nie testowałem jej, więc nie wypowiem się.

 

Ogółem jest lepiej dla oka, czy dla portfela Allegro tego się raczej nie dowiemy. Czekam na Wasze opinie.

2 komentarze

  1. Mateusz 16-06-2012
  2. mart 23-06-2012

Zostaw odpowiedź