Jak rzadko kiedy trzeba pochwalić Grupę Allegro za lifting wizualny serwisu Otomoto.pl Ponoć Allegro.pl skorzystało z badań eyetrackingowych i uporządkowało swoją stronę, która do niedawna śmiało zasługiwała na miano “zemsty informatyka”.
Po pierwsze, zdecydowano się na klasyczny wygląd – menu z lewej, na górze potężny pasek wyszukiwarki, z prawej duży baner i na dole drobniejsze ogłoszenia.
Na co warto zwrócić uwagę? Po pierwsze ujednolicono tło, po drugie zaawansowaną wyszukiwarkę schowano dużo głębiej. Mądrze zmieniono stronę produktową – znacząco ją skrócono poprzez lepsze zagospodarowanie miejsca. Wpuszczono zdecydowanie więcej powietrza na stronę – poświęcono niektóre funkcje na rzecz przejrzystości. Dodano także wersję mobilną – nie testowałem jej, więc nie wypowiem się.
Ogółem jest lepiej dla oka, czy dla portfela Allegro tego się raczej nie dowiemy. Czekam na Wasze opinie.
Rzeczywiście teraz wygląda to dużo lepiej! Czekałem na ten lifting bo w porównaniu do allegro było nie najlepiej 🙂 szczególnie bardzo duży plus za lifting wyglądu samej strony oferty!
porazka. dawniej moglem wszystkie opcje wybrac na jednej stronie i walnac ‘szukaj’. teraz trzeba otworzyc 10 comboboxow zeby wybrac klime, 4 drzwi, olej napedowy, pojemnosc, sedan itp. poza tym zabrali opcje wysylania nowych ogloszen wg searcha na maila. ja rezygnuje, juz szukam gdzie indziej samochodu.