fbpx
twitter reklama

Nowe otwarcie dla Twittera?

Mogący pochwalić się ponad 240 mln użytkowników ćwierkający serwis społecznościowy stracił własnie jednego ze swoich szefów, odpowiadającego za sprawy techniczne. Znany jest już jednak jego następca. Czy ta zmiana to sygnał przyspieszenia w walce o internautów i budżety reklamowe?

Pełniący obowiązki wiceprezesa Twittera ds. technicznych, Christopher Fry ustąpił ze swojego stanowiska po zaledwie 6 miesiącach pracy. Według witryny TechCrunch, Fry będzie pełnił rolę doradcy w serwisie. Zachodnie źródła milczą na temat oficjalnych powodów odejścia, ale tajemnicą poliszynela jest to, że Twitter spotyka się z coraz większym zniecierpliwieniem ze strony inwestorów, którzy w miejscu kolejnych obietnic i mniej lub bardziej pociągających wizji, chcieliby wreszcie zobaczyć konkretne zyski.

Prezes Twittera Dick Costolo ma zatem bardzo silną motywację do wprowadzenia zmian, przybliżających Twittera do realizacji innowacyjnych zmian. Znany jest już następca Fry’a. Jego obowiązki przejmie Alexander Roetter, który do tej pory był odpowiedzialny za wprowadzanie nowych produktów dla reklamodawców.Czy to oznacza, że Twiiter “ruszy z kopyta”. Czas pokaże.

Warto wspomnieć o tym, że w minionym czasie ćwierkający serwis jest bardzo aktywny, zarówno jeśli chodzi o wprowadzane zmiany w sposobie działania, jak i zawierane sojusze. Kilka dni temu poinformowano o wprowadzeniu nowego sposobu targetowania reklam. Usprawnienie pozwala reklamodawcom na dotarcie do odbiorcy w jego ojczystym języku. Ważnym wydarzeniem była także podpisana zaledwie kilka dni temu umowa z Omnicomem,w wyniku której platforma zautomatyzowanej sprzedaży reklam Accuen połączyła się z systemem mobilnej wymiany reklamy Twittera.

 

2 komentarze

  1. ciekawy 04-06-2014
  2. Grzegorz 06-06-2014

Zostaw odpowiedź