Niebawem rusza nowa odsłona mBanku. Pierwszy internetowy bank w Polsce zmienia szatę graficzną i wprowadza nowe funkcjonalności.
Czy „wymyślony na nowo” bank przyciągnie nowych użytkowników i czy powstrzyma obecnych przed szukaniem produktów u konkurentów?
Zmiany w mBanku były nieuniknione. Powody?
- Rosnąca konkurencja ze strony Alior Sync wraz z ich reklamą porównawczą wobec pierwszego internetowego banku w Polsce.
- Cykl życia produktu sprawiają, że zmiana jest niejako naturalną ewolucją.
Szata graficzna mBanku po zalogowaniu mogła nie podobać się wielu – przypominała swoim wyglądem strony WWW z lat dziewięćdziesiątych, ale miała dużą zaletę – była prosta, bez grafik, a użytkownicy byli do tego od lat już przyzwyczajeni.
Jak przeprowadzać zmiany layoutu? Ewolucyjnie lub rewolucyjnie.
Ewolucja – zmieniamy detale krok po kroku, w odstępach czasowych. Dopiero zestawiając odległe wersje możemy dostrzec różnice.
Rewolucja – niedługo w wykonaniu mBanku.
Więcej o nowym mBanku: https://nowymbank.pl/