fbpx

Nowy Merlin.pl już jest

2013 to zdecydowanie rok szczęśliwy dla e-commerce – ilość nowych i odświeżonych sklepów internetowych robi wrażenie. Do grona nowych starych właśnie dołączył Merlin.pl.

Nie tak dawno, bo w wakacje nowy sklep internetowy zaprezentował Empik. Zobaczmy jak lekcje odrobił jego konkurent z branży.

Strona główna to mocny atut nowego Merlina – firmowy kolor oddzielił elementy ważne od mniej istotnych. Wszystko narysowane od linijki – może nie jest to szczyt polotu, ale wgląd w funkcje strony pierwszorzędny.

 

 
Strona kategorii głównej robi dość słabe wrażenie – projektanci nie spędzili zbyt wiele czasu nad sposobem prezentacji podkategorii. Postawili na listing produktów i tyle.

 

 

Kategorie produktowe drugiego stopnia stawiają w większym stopniu na szczegółowe podkategorie – tutaj już nikt nie powinien mieć wątpliwości, gdzie i po co się znajduje. Nie sposób jednak nie zauważyć, że Merlin stawia wyłącznie na jeden sposób prezentacji produktów w postaci galerii.

 

 

Bardzo przeciętnie wypada także listing produktowy – ilość filtrów zupełnie nie powala. Przedziały cenowe i filtr formatów e-booków to zdecydowanie zbyt mało w czasach rozbudowanych opisów produktów z niemałą liczbą atrybutów.

 

 

Na koniec strona produktowa – tutaj minimalizm Merlina przybrał świetną postać. Pod względem designu to jedna z lepszych stron produktowych nie tylko w polskim e-commerce, ale w ogóle. Gdyby jeszcze uzupełnić opisy i postawić na sprzedaż krzyżową byłoby idealnie!

 

Zostaw odpowiedź