fbpx

O e-biznesie nie dowiesz się wszystkiego z sieci. ShopCamp po raz pierwszy w Zielonej Górze

Jeżeli myślisz, że o e-biznesie można wszystkiego dowiedzieć się z sieci, jesteś w dużym błędzie. Z tego założenia wyszli organizatorzy ShopCampu i od kilku już lat trzymają się tego założenia. 17. spotkanie ShopCamp już wkórtce po raz pierwszy zawita do Zielonej Góry.

ShopCampy odbywają się w całej Polsce, a przedstawiciele sklepów internetowych spotykają się na nich już od trzech lat. Spotkania są otwarte dla wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć zdecydowanie więcej ponad to, co można przeczytać na biznesowych blogach.

Spotkania znane są głównie z niekonwencjonalnego mówienia o e-commerce i mają niewiele wspólnego ze “sztywnymi” biznesowymi konferencjami. ShopCamp przyciąga najlepszych ekspertów branży, którzy dzielą się praktyczną wiedzą z tymi, którzy wiążą swoją karierę z e-handlem. Tutaj praktycy spotykają się z praktykami, każdy może zostać prelegentem, nie ma teoretyzowania, jest za to mnóstwo inspiracji i praktycznej wiedzy na temat tego jak wykorzystać dostępne narzędzia do tego, aby pokierować swoim biznesem w dobrą stronę. Integralną częścią każdego ShopCampu jest też część nieformalna, podczas której można porozmawiać na dowolny temat przy pizzy i piwie.

Pierwsze spotkanie w tym roku pod hasłem “Męskie hobby” odbyło się w poznańskim Starym Browarze, na którym uczestnicy mieli okazję posłuchać m.in. Marka Prudla z Militaria.pl, Tomasza Karwatkę z Divante, czy Łukasza Więcka, znanego w całej Polsce blogera z Zielonej Góry, autora Majsterkowo.pl

ShopCamp odbędzie 13. kwietnia w Krzywym Kominie (ul. Fabryczna 13, Zielona Góra). Udział jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować. Wszystkie informacje na temat wydarzenia są dostępne na stronie http://shopcamp.pl/

Dzień przed ShopCampem można wziąć udział w zamkniętych “Warsztatach ShopCamp”, które w obecnej edycji są współtworzone i prowadzone przez ekspertów z Divante. Tematyka Warsztatów obejmie zakresy takie jak: Konwersja, eMail Marketing, Marketing Automation, eMarketing. Więcej informacji http://shopcamp.pl/warsztaty

Partnerami wydarzenia są Divante, FreecoNet, SOFORT AG, DPD Polska, Manubia, AtomStore.

Organizatorem spotkań jest poznańska Fundacja Polak 2.0, której misją jest działalność na rzecz rozwoju, a także szerzenie dobrych praktyk w bardzo dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.

Zostaw odpowiedź