fbpx

O problemach Gadu Gadu coraz głośniej

Pomimo potężnego sukcesu wizerunkowego i niebotycznej rozpoznawalności wśród internautów GG nie jest w stanie wyjść na prostą. Co gorsza, jest tak od 3 lat, twierdzi Puls Biznesu.

Tym bardziej dziwna jest to historia, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że właścicielem GG jest Naspers, który z wielkimi sukcesami zarządza Grupą Allegro. Naspers przejął Gadu-Gadu w 2007 roku, zaś od 2009 spółka przestała notować zyski. Z 9 milionów na plusie w 2008 roku GG nagle zanurkowało 6 milionów pod kreskę i do 2012 roku nie jest w stanie wyjść na nawet na zero.
To skłoniło zarząd do zwolnienia aż 20% załogi – jej stan liczebny spadnie z 300 do 240 osób. To zaskakujący fakt, że Naspers nie potrafi wykorzystać potencjału GG w celu przekierowywania ruchu na strony Grupy Allegro. Od dawna wiadomo, że tradycyjne podejście reklamowe w internecie jest skazane na wymarcie. Czy tak skończy największy komunikator w kraju?

Zostaw odpowiedź