fbpx

Odzieżówka na Facebooku: fani lubią. Rabaty

SW Research przeprowadziło prościutkie badanie, w którym zadano pytanie o powód polubienia profilu danej marki odzieżowej na Facebooku.

Jak się okazało, blisko 51% respondentów odpowiedziało, że zrobiło to z powodu zainteresowania ofertą oraz promocjami danej marki. Dopiero na drugim miejscu wskazano sympatię do marki, a na kolejnym zadowolenie z zakupu.

Czwarty stosunkowo silnym powodem była chęć wygrania czegoś w konkursie. Co nie mniej ważne badanie pozwalało na zaznaczenie kilku odpowiedzi.

 

Badaniu należy się słowo komentarza. Wiele osób chciałoby być może wykazać, że prowadzenie dobrego profilu na Facebook nie jest możliwe bez rozdawania na lewo i prawo rabatów. Ale tym razem warto podejść do sprawy z odwrotnej strony.

 

Gdybym był fanem jakiejś marki odzieżowej głównym powodem polubienia jakiegoś profilu byłaby właśnie chęć uzyskania rabatów. Powód jest dość prozaiczny i nazwę go brzydko po imieniu – dziś tylko “jelenie” płacą ceny z metki. Cała Polska kupuje na mniej lub bardziej prawdziwych wyprzedażach i już tylko nieliczni wiedzą, kiedy oferta cenowa jest okazją oraz ile naprawdę warte są ubrania.

dlaczego-lubimy-na-fb

Zostaw odpowiedź