fbpx

Online napędza offline

Cyfra napędza analog – Internet zmienia sprzedaż w stacjonarnych sklepach. Takie wnioski płyną z raportu Deloitte Digital, na który powołuje się Internet Retailer. Dokładnie rzecz ujmując, Deloitte przewiduje, że z każdego wydanego w USA dolara 50 centów będzie „skażone reklamą cyfrową”.

Badania Deloitte to poważna sprawa – wzięło w nich udział ponad 2.000 amerykańskich konsumentów.

 

Deloitte twierdzi, że skala ataku cyfrowych nośników reklamowych zasadniczo uzależniona jest od tego jak dobrze będzie rozwijał się komfort korzystania z przenośnych urządzeń cyfrowych – przede wszystkim smartfonów.

 

Z pewnością, pierwszorzędną rolę odegrają także coraz lepsze aplikacje, które pomogą w wyborze produktów w sklepie stacjonarnym. Skorzystają przy tym z wiedzy konsumentów i testerów z całego świata. Wygląda na to, że ubiegłoroczne, szalone predykcje IBMa mogą zacząć nabierać mocy. Przypomnijmy, że według IBMa wielki pochód e-commerce zakończy się wraz z rewolucją mobilną, która sprawi, że zakupy w sklepie stacjonarnym zyskają prawie wszystkie zalety internetowych. O ile będziemy jeszcze takowe wyróżniać.

 

Według badań Deloitte już teraz blisko 70% Amerykanów przed zakupami offline sprawdza informacje o produktach w Internecie. 36% twierdzi, że czyni to podczas zakupów za pomocą smartfona. Analitycy Deloitte twierdzą, że smartfony już teraz mogą wpływać na konsumpcję o wartości blisko 600 miliardów dolarów rocznie – i to tylko w USA.

 

 

Zostaw odpowiedź