fbpx

OpinionLab otrzymał 15 milionów na rozwój

Serwis OpinionLab zajmujący się zbieraniem opinii klientów na temat marki, otrzymał spory zastrzyk gotówki od SSM Partners, który wyłożył 15 milionów dolarów na rozwój firmy.

OpinionLab, jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm w branży. W celu poznania opinii klienta wykorzystuje m.in. plakaty z kodami do skanowania, umieszczane w sklepach klientów. Maksymalne ułatwienie procesu pozyskania informacji zwrotnej od klienta przy użyciu smartfona pozwala natychmiastowo otrzymać opinię konsumenta o usługach oferowanych przez daną placówkę.

Gdy stwierdzisz, że obsługa jest niemiła, czy nie jesteś zadowolony z usługi możesz skorzystać z szybkiego wysłania skargi. Co więcej niektóre z analizowanych produktów danej marki zawierają na swoich etykietach odpowiednie kody, dzięki czemu można łatwo ponarzekać na konkretną rzecz.

 

Jak się okazuje dając klientom szybki sposób na złożenie zażalenia można sporo zyskać. OpinionLab zaznacza, że w placówkach, w których wprowadzono takie rozwiązania ilość składanych skarg jest mniejsza. Jedną z przyczyn może być prosty i bezkonfliktowy sposób udostępniania swoich negatywnych opinii, co – jak się okazuje, często zniechęca niezadowolonych do działania.

Zostaw odpowiedź