Tracksocial stworzył listę 10 najlepszych metod na poprawienie statystyk, które generują odbiorcy profilu naszej marki na Facebooku. Dziś przedstawię pierwszych pięć, a w niedługiej przyszłości kolejne pięć.
Po pierwsze, krótko i do rzeczy. Trzymaj się granicy 100 znaków, pole minowe zaczyna się od 140.
Po drugie, niech obrazy mówią – twórz infografiki, grafiki, postaw na oryginalne, ciekawe zdjęcia. Prowokuj, ale nie obrażaj.
Po trzecie, pisz wtedy, gdy Twoi odbiorcy są aktywni. A to niekoniecznie musi pokrywać się z godzinami otwarcia Twojej firmy. Ba, najprawdopodobniej Twoi odbiorcy wchodzą na prywatnego Facebooka poza godzinami pracy. Całkiem jak Ty – to może być spore zaskoczenie.
Po czwarte, jeśli zależy Ci na jakiejś czynności ze strony odbiorców to poproś o nią. Proś o “lubię to” lub komentarze. Wezwanie do działania jest zawsze niezawodne.
Po piątek, mądrze rozplanuj ułożenie tekstu w poście. Rób odstępy, zostawiaj wolną przestrzeń, tak aby tekst przyciągał wzrok. Używaj znaków przestankowych, wykrzykników, wielokropków. Jeśli masz z tym problem, udaj się na kurs copywritingu.
“Po piątek”, mądrze rozplanuj ułożenie….. ;D
Jeśli już mam się udać na jakiś kurs to bardziej na kurs copywritingu niż “copywrightingu”