fbpx

Optymalizacja aktywności na Facebooku – część II

Dziś przedstawiamy drugą, niemniej ważną piątkę od TrackSocial. Czytajcie uważnie i wyciągajcie wnioski, a Wasze statystyki Facebooka poszybują wysoko w górę.

Po pierwsze, uważaj z linkami oraz video. Większość osób obchodzi się z nimi bardzo ostrożnie.

Po drugie, mądrze używaj kwestionariusza pytań. Zastosowanie go znacząco zmniejsza liczbę lajków, ale potrafi mocno podbić liczbę postów.

 

Po trzecie, często wrzucanie postów na Facebooka niekoniecznie musi prowadzić do wściekłości użytkowników. Istotne jest śledzenie statystyk, aby odnaleźć złoty środek.

 

Po czwarte, konsekwencja i spójność. Niech Twój profil kojarzy się z określoną tematyką i jakością kontentu, a nie wolną amerykanką od sasa do lasa.

 

Po piąte, testuj i optymalizuj non-stop. Pamiętaj, że Facebook korzysta z Edgerank, który skutecznie zacieśnia krąg odbiorców, gdy Twoje posty nie zdobywają uznania użytkowników. A to powoduje, że szansa na większą aktywność ze strony użytkowników spada.

Zostaw odpowiedź