fbpx

Orange wspiera start-upy

Rusza polska edycja Orange Fab – programu akceleracyjnego dla technologicznych start-upów.

Do zgarnięcia m.in. dofinansowanie w wysokości do 40 tys. zł.

Orange Fab to 12-tygodniowy program wspomagający rozwój małych, innowacyjnych firm. Uczestnicy mają niezwykłą okazję, aby nie tylko zdobyć wsparcie finansowe, ale także współtworzyć ofertę produktową Orange.

Aby wziąć udział w programie należy do 24 marca br. wypełnić formularz zgłoszeniowy. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na Deep Dive Session, gdzie będą mieli niepowtarzalną okazję zaprezentować swoje rozwiązania kadrze zarządzającej. Najlepsi przejdą do 12-tygodniowego etapu akceleracji oraz będą mogli liczyć na inwestycję ze strony Orange, udział kapitałowy, współpracę revenue sharing, a nawet zakup licencji na wyłączność.

Program zakłada szereg wykładów, warsztatów i sesji panelowych z zakresu marketingu, reklamy, rozwoju produktu, projektowania, aspektów prawnych czy pozyskiwania funduszy. Uczestnicy będą mieli okazję przekonać się, co o ich pomyśle myślą eksperci w danej dziedzinie. W polskiej edycji udział wezmą m.in. profesor Mieczysław Muraszkiewicz z Politechniki Warszawskiej, profesor Witold Abramowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Maciej Hazubski z IQ Partners (inwestor i udziałowiec m.in. bloga Antyweb) oraz Agnieszka Lewandowska z Fundacji Startup School.

Ponadto firmy biorące udział w programie uzyskają dostęp do globalnej sieci dystrybucji Orange, kanałów komunikacji (w tym mediów społecznościowych), inwestorów. Będą mogły korzystać z przestrzeni biurowych, zasobów technicznych i marketingowych pomarańczowego operatora.

Przy wyborze kandydatów pomarańczowy operator będzie kierował się przede wszystkim potencjałem modelu biznesowego projektu oraz potencjałem zespołu. Dla organizatorów liczy się także dopasowanie projektu do globalnej strategii Orange oraz do polskiego rynku. Szansę mają przede wszystkim firmy działające w obszarze nowych mediów, e-commerce, usług dla domu, mobilnego dostępu szerokopasmowego, płatności mobilnych czy usług w chmurze.

Dla wielu start-upów podstawowym problemem jest pozyskanie pierwszego inwestora i zbudowanie efektywnej sieci dystrybucji. Dzięki programowi przedsiębiorcy zyskują dostęp do całego ekosystemu Orange oraz niezbędne zasoby do niezależnego rozwoju swojej firmy. Z kolei Orange biorąc pod swoje skrzydła młode przedsiębiorstwa, otwiera się na potencjalnie przyszłościowe rozwiązania technologiczne, które powstały w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, więc także klientów

mówi Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. Operacyjnych.

Masz własną firmę, posiadasz innowacyjny, zaawansowany technologicznie produkt lub usługę? Twoje rozwiązania mogą uzupełnić lub poszerzyć ofertę Orange? Masz czas do 24 marca br. na zgłoszenie swojego udziału w programie.

Zostaw odpowiedź