fbpx
olx logotyp

Pan Zygmunt reklamuje OLX.pl

Rozpoczęła się pierwsza po rebrandingu kampania wizerunkowa serwisu OLX.pl (dawniej Tablica.pl), należącego do Grupy Allegro.pl.

Hasło kampanii to „Miliony kupujących czekają na Twoje ogłoszenie”.

Koncept nowej kampanii opiera się na ukazaniu w żartobliwy sposób trojga różnych użytkowników OLX, którzy z różnych powodów liczą na szybkie zaspokojenie konkretnych potrzeb, dzięki serwisowi ogłoszeń lokalnych.

Tytułowy pan Zygmunt liczy, że w OLX znajdzie głośniki, które posłużą mu do ziszczenia planu “słodkiej zemsty” na hałasujących studentach.

Młoda mama poszukuje dziecięcego wózka, a student – roweru.

Wiele osób wciąż nie pamięta, że rzeczy im niepotrzebne są potrzebne innym – i to właśnie eksponujemy w naszych reklamach. Chcemy budować świadomość potencjału, jaki każdy ma w zasięgu ręki, w swoim domu czy garażu

komentuje w wypowiedzi udzielonej serwisowi Wirtualnemedia, Marcin Sienkowski, brand manager serwisu OLX.pl.

Warto w tym miejscu przypomnieć, że wspomniany rebranding serwisu ogłoszeniowego Tablica.pl na OLX.pl nastąpił w połowie kwietnia br. (więcej na ten temat w tym wpisie).

Według danych, udostępnianych przez serwis SimilarWeb.com, w sierpniu br. OLX.pl odwiedziło ok. 51 mln internautów, którzy spędzili na stronie średnio ponad 11 min.

Zostaw odpowiedź