fbpx

Patronat: Conversion zaprasza na praktyczne warsztaty komputerowe

Od dzisiaj rusza rejestracja na szkolenia otwarte z zakresu Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

Już 16 i 17 października w Millenium Plaza w samym centrum Warszawy odbędzie się V edycja szkoleń otwartych organizowanych przez firmę Conversion. Szkolenia poprowadzi doświadczony zespół: Mariusz Michalczuk, specjalizujący się w analityce internetowej i Paweł Ogonowski, odpowiedzialny za projekty Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Oprócz realizacji poprzednich edycji szkoleń, mają za sobą szerokie doświadczenie dydaktyczne, wyniesione z prowadzenia studiów podyplomowych, szkoleń wewnętrznych dla największych marek oraz udziału w konferencjach branżowych.

 

Conversion już po raz piąty pokazuje, jak:

  • skutecznie zwiększać swoje zyski w Internecie, bez wydawania dodatkowych środków na reklamę,
  • jakie konkretne działania umożliwią realizację celów witryny, takich jak: wzrost liczby nowych klientów, więcej zapisów do newslettera, więcej wysyłanych zapytań ofertowych
  • jakie treści najbardziej angażują użytkowników, jak dostosować witrynę do ich potrzeb
  • jak wykorzystywać rzetelne dane do testowania, usprawniania i ulepszania Twojego serwisu internetowego

 

Pierwszy dzień, 16 października 2013, poświęcony będzie darmowemu narzędziu Google Analytics. Program szkolenia obejmuje:

  • korzystanie z podstawowych funkcjonalności Google Analytics (od zmiany zakresu dat poprzez drążenie w dół po różne widoki raportów i ich interpretację)
  • rozumienie podstawowych poję i wskaźników Google Analytics (takie jak odwiedziny, odsłony, współczynnik odrzuceń itd.)
  • poprawną konfigurację własnego konto Google Analytics (profil, cele, filtry)
  • praktyczne zastosowanie zaawansowanych funkcjonalności Google Analytics (niestandardowe segmenty, zaawansowane raporty)

 

Drugi dzień szkoleń, 17 października 2013, to praktyczne zajęcia z Optymalizacji Współczynnika Konwersji, w tym:

  • wprowadzenie do Optymalizacji Współczynnika Konwersji (co to jest współczynnik konwersji, czym różnią się testy A/B od testów wielowymiarowych, jak przebiega proces optymalizacji sklepów internetowych, stron docelowych czy witryn korporacyjnych)
  • zajęcia z zakresu testów A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics, Optimizely i Visual Website Optimizer, obejmujące poznanie poszczególnych funkcjonalności tych narzędzi, konfigurację testów A/B oraz samodzielną analizę wyników testów
  • przegląd metod badań i testów: najważniejsze analizy ilościowe i jakościowe, analiza heurystyczna pozwalająca na identyfikacje wąskich gardeł, które obniżają współczynnik konwersji witryny, analiza typów osobowości i potrzeb użytkowników, badania ankietowe.

 

Szkolenie skrojone jest na potrzeby

  • specjalistów z działu marketingu lub e-marketingu
  • osób odpowiedzialnych za SEO/SEM i promocję online
  • webmasterów, zlecających kampanie agencjom zewnętrznym
  • osób, która samodzielnie prowadzą działania promocyjne w Internecie
  • właścicieli sklepów internetowego
  • oraz wszystkich, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje w zakresie narzędzia Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

 

Liczba miejsc jest ograniczona. Ze względu na komfort uczestników, grupa warsztatowa nie może liczyć więcej niż 20 osób. Potrzebujesz więcej informacji? Wejdź na www.conversion.pl/szkolenia

Zostaw odpowiedź