Od dzisiaj rusza rejestracja na szkolenia otwarte z zakresu Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji.
Już 16 i 17 października w Millenium Plaza w samym centrum Warszawy odbędzie się V edycja szkoleń otwartych organizowanych przez firmę Conversion. Szkolenia poprowadzi doświadczony zespół: Mariusz Michalczuk, specjalizujący się w analityce internetowej i Paweł Ogonowski, odpowiedzialny za projekty Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Oprócz realizacji poprzednich edycji szkoleń, mają za sobą szerokie doświadczenie dydaktyczne, wyniesione z prowadzenia studiów podyplomowych, szkoleń wewnętrznych dla największych marek oraz udziału w konferencjach branżowych.
Conversion już po raz piąty pokazuje, jak:
- skutecznie zwiększać swoje zyski w Internecie, bez wydawania dodatkowych środków na reklamę,
- jakie konkretne działania umożliwią realizację celów witryny, takich jak: wzrost liczby nowych klientów, więcej zapisów do newslettera, więcej wysyłanych zapytań ofertowych
- jakie treści najbardziej angażują użytkowników, jak dostosować witrynę do ich potrzeb
- jak wykorzystywać rzetelne dane do testowania, usprawniania i ulepszania Twojego serwisu internetowego
Pierwszy dzień, 16 października 2013, poświęcony będzie darmowemu narzędziu Google Analytics. Program szkolenia obejmuje:
- korzystanie z podstawowych funkcjonalności Google Analytics (od zmiany zakresu dat poprzez drążenie w dół po różne widoki raportów i ich interpretację)
- rozumienie podstawowych poję i wskaźników Google Analytics (takie jak odwiedziny, odsłony, współczynnik odrzuceń itd.)
- poprawną konfigurację własnego konto Google Analytics (profil, cele, filtry)
- praktyczne zastosowanie zaawansowanych funkcjonalności Google Analytics (niestandardowe segmenty, zaawansowane raporty)
Drugi dzień szkoleń, 17 października 2013, to praktyczne zajęcia z Optymalizacji Współczynnika Konwersji, w tym:
- wprowadzenie do Optymalizacji Współczynnika Konwersji (co to jest współczynnik konwersji, czym różnią się testy A/B od testów wielowymiarowych, jak przebiega proces optymalizacji sklepów internetowych, stron docelowych czy witryn korporacyjnych)
- zajęcia z zakresu testów A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics, Optimizely i Visual Website Optimizer, obejmujące poznanie poszczególnych funkcjonalności tych narzędzi, konfigurację testów A/B oraz samodzielną analizę wyników testów
- przegląd metod badań i testów: najważniejsze analizy ilościowe i jakościowe, analiza heurystyczna pozwalająca na identyfikacje wąskich gardeł, które obniżają współczynnik konwersji witryny, analiza typów osobowości i potrzeb użytkowników, badania ankietowe.
Szkolenie skrojone jest na potrzeby
- specjalistów z działu marketingu lub e-marketingu
- osób odpowiedzialnych za SEO/SEM i promocję online
- webmasterów, zlecających kampanie agencjom zewnętrznym
- osób, która samodzielnie prowadzą działania promocyjne w Internecie
- właścicieli sklepów internetowego
- oraz wszystkich, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje w zakresie narzędzia Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji.
Liczba miejsc jest ograniczona. Ze względu na komfort uczestników, grupa warsztatowa nie może liczyć więcej niż 20 osób. Potrzebujesz więcej informacji? Wejdź na www.conversion.pl/szkolenia