fbpx

Patronat Mensis.pl: Search Marketing Day 22-23 Maja

Ta lista prelegentów świadczy o tym że Search Marketing Day w Poznaniu będzie bardzo prestiżową imprezą! SearchMarketingDay.com – największa w Europie Środkowej konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach internetowych – zaczyna się w Poznaniu 22 maja, a Mensis.pl jest Patronem Medialnym wydarzenia.

Zeszłoroczna edycja imprezy po raz pierwszy ściągnęła do Polski europejską czołówkę specjalistów SEO. W tym roku nazwiska prelegentów są jeszcze głośniejsze, a impreza przybieże formę dwóch równoległych konferencji poświęconych pozycjonowaniu (w jednej sali) i PPC, AdWords & Affiliate (w drugiej).

Organizatorom udało się zaprosić do Poznania takie postaci jak Ralph “Fantomaster” Tegtmeier tworzący zaawansowane narzędzia do cloakingu, Dixon Jones z Majestic SEO, Martin MacDonald dyrektor SEO w Expedia.com, charyzmatyczny Mikkel “de Mib” Svendsen, Bob Rains z Tandler.Doerje.Partners, Russell Smith odpowiadający za oprawę treści w portalu newsowym BBC czy Magnus Bråth, specjalizujący w SEO dla branży casino w pokrelistings.com.

 

To nazwiska stawiające Search Marketing Day (SMD) na równi z głośnymi imprezami branży SEM takimi jak SES czy SMX. Łącznie podczas pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli wybierać między 16 różnymi prezentacjami.

 

Wybierać, bo konferencja będzie… właściwie dwiema konferencjami. Kiedy w jednej sali prelegenci przybliżać będą tajniki pozycjonowania, na scenie drugiej sali prezentowana będzie tematyka Google AdWords (PPC) i programów afiliacyjnych.

Słuchacze SearchMarketingDay.com będą mogli swobodnie przemieszczać się między salami, dobierając sobie własny plan konferencji. Następnego dnia, 23 maja, Martin MacDonald i Joe Sinkwitz przeprowadzą pierwsze w Polsce zaawansowane szkolenie z SEO i pozycjonowania prowadzone przez zagranicznych ekspertów.

 

– Lista prelegentów świadczy o tym że Search Marketing Day w Poznaniu będzie bardzo prestiżową imprezą – mówi Michał Makaruk twórca Forum.Optymalizacja.com.
Konferencja Search Markeitng Day to nie tylko największe doroczne wydarzenie branży SEO, PPC i marketingu internetowego ale także spotkanie wszystkich osób interesujących się pozycjonowaniem stron, prowadzeniem kampanii AdWords oraz promocją stron w internecie – uzupełnia Tomasz Frontczak z MaxROY.com, organizator konferencji.

 

Międzynarodowa konferencja Search Marketing Day odbędzie się 22 i 23 maja w salach Multikina na terenie Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Wszystkie wykłady i prezentacje będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na polski. Sylwetki wszystkich prowadzących, szczegóły organizacyjne konferencji i formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem http://SearchMarketingDay.com

1 komentarz

  1. Paweł Rabinek 27-05-2012

Zostaw odpowiedź