fbpx

Patronat: Mobile Technology – nowy wymiar sprzedaży w terenie

Prowadzisz firmę z udziałem przedstawicieli handlowych? Twój dział sprzedaży pracuje w ciągu dnia głównie w delegacjach i w siedzibie Klienta? Potrzebujesz narzędzi, które ułatwią i usprawnią ich pracę w terenie?

25 lipca w Warszawie jedyna konferencja o nieocenionych narzędziach dla wszystkich tych, którzy zarządzają sieciami przedstawicieli handlowych.

Data: 25 lipca

Miejsce: Centrum Bankowo – Finansowe ul. Nowy Świat 6/12

Temat:

  • Rynek rozwiązań mobilnych w Polsce

  • Mobile w handlu – czy rozwiązania mobilne wspierają sprzedaż?
  • Rozwiązania wspomagające mobilną sprzedaż
    – przegląd rozwiązań dostępnych na rynku
    – wady i zalety rozwiązań mobilnych
    – wpływ na jakość, efektywność i wydajność mobilnego pracownika
    – wpływ na wizerunek firmy
  • Rozwiązania do zarządzania pracą przedstawicieli handlowych
    – przegląd rozwiązań dostępnych na rynku
    – bieżąca komunikacja na poziomie kierownik-pracownik/zespół
    – bieżące zarządzanie pracownikami terenowymi
    – dostęp do danych, raportów, analiz, dostęp do informacji w terenie
  • Rozwiązania zapewniające obsługę i wsparcie sprzedaży u Klienta:
    – rozwiązania Unified Communications
    – mobilny CRM
    – płatności mobilne
    – systemy do obsługi magazynu
    – systemy księgowe
    – drukarki mobilne
  • Urządzenia mobilne: palmtopy, tablety, smartfony, telefony komórkowe, MDA, notebooki, pocket PC, przenośne urządzenia do nawigacji satelitarnej GPS
  • Systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych: który jest lepszy?
  • Szerokopasmowe sieci mobilne i ich możliwości
  • Rozwiązania typu:
    – Mobile Device Management (MDM)
    – Mobile Applications Management (MAM)
    – Mobile Content Management (MCM)
    – Mobile Email Management (MEM)

  • Aplikacje biznesowe i dedykowane wspomagające pracę w terenie
  • Bezpieczeństwo aplikacji i urządzeń mobilnych oraz bezpieczeństwo danych
  • Jak zatrzymać klienta?
    – mobilne aplikacje dla programów lojalnościowych
    – marketing mobilny

Konferencja jest skierowana do:

  • Prezesów, członków zarządu
  • Decydentów odpowiedzialnych za sprzedaż oraz nadzór nad pracownikami mobilnymi
  • Osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, usług, marketingu i trade marketingu
  • Dyrektorów, managerów działów IT

Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Rejestracja:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/mobilne_iv.htm

 

Zostaw odpowiedź