fbpx

Patronat: Nominacje w konkursie „e-Commerce Polska awards 2013”

Właśnie zakończył się III etap konkursu „e-Commerce Polska awards 2013”, a tym samym pierwszych obrad Jury. W każdej kategorii wyłoniono maksymalnie trzech nominowanych Uczestników do nagrody głównej. 3 października 2013 odbędzie się spotkanie Jury przy okrągłym stole, podczas którego sędziowie wybiorą zwycięzców.

Wśród Jurorów znaleźli się eksperci branży e-Commerce – przedstawiciele platform e-commerce, płatności on-line, treści cyfrowych, usługodawców i dostawców rozwiązań IT, a także logistyki i dystrybucji. Każdy z sędziów otrzymał uprawnienia dostępu do aplikacji, za pomocą której mógł głosować. Organizator drogą losowania przydzielił każdemu z członków Jury liczbę uczestników, których będzie oceniać według ściśle określonych zasad. Wśród kryteriów oceny dla kategorii brandingowej znalazły się kreacja, pomysł i wykonanie. W przypadku kategorii sprzedażowej przy ocenie brane pod uwagę były – zgodność regulaminu e-sklepu z obowiązującymi przepisami, przejrzystość strony pod kątem zakupowym, dostępność produktu czy łatwość dokonania zakupu. Każda kategoria była oceniana oddzielnie według pięciostopniowej skali. Następnie zliczono punkty i w każdej kategorii wybrano trzech najwyżej ocenionych kandydatów.

Jesteśmy zaskoczeni tak wyrównanym poziomem Uczestników, wpłynęło ponad 100 zgłoszeń do konkursu i wielu sędziów deklarowało, że naprawdę trudno było wybrać tych najlepszych. Dla nas to w gruncie rzeczy bardzo dobry sygnał – oznacza to, że polski e-commerce jest coraz bardziej profesjonalny, a prowadzenie biznesu online ma już swoje standardy. – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska z e-Commerce Polska

Nad prawidłowym przebiegiem prac Jury czuwał Audytor konkursu – Radca Prawny Włodzimierz Głowacki z Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Kancelaria Prawnicza :

Przeprowadzono szczegółowy audyt III etapu konkursu  e-Commerce Polska awards 2013. Audyt wykazał pełną zgodność głosowania z regulaminem konkursu. Wytypowano nominowanych w każdej kategorii.

Prezentujemy nominowanych alfabetycznie.

W głosowaniu konsumentów wyłoniono następujących nominowanych do Nagrody e-konsumenta

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  1. AleDobre.pl

  2. DeeZee.pl

  3. Qtravel.pl

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/ duży e-sklep”

  1. ANSWEAR.COM

  2. Empik.com

  3. RTV EURO AGD

W kategorii BRANDINGOWEJ wyłoniono nominacje w czterech podkategoriach: Odkrycie roku, Sukces roku, Innowacja roku, Kampania roku.

Odkrycie roku, czyli nagroda dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku będzie przyznana zwycięzcy z grupy „mały e-sklep” oraz „średni/ duży e-sklep”.

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  1. empiktravel.pl

  2. hurtowniasportowa.net

  3. MAJESSO.pl

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/ duży e-sklep”

  1. Kwiatowy Ogród

Sukces roku to nagroda za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie w dziedzinie e-commerce, związane z działalnością e-sklepu, które  wywarło największy wpływ na rynek e-commerce. Zwycięzcy zostaną wyłonieni zarówno w grupie małych e-sklepów, jak i średnich/ dużych e-sklepów.

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  1. DeeZee.pl

  2. Denley.pl

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  1. empik.com

  2. Leroy Merlin

  3. Mostrami.pl

  4. SuperKoszyk.pl

  5. ZłoteWyprzedaże.pl

Innowacja roku, tonagroda za najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne zastosowane w e-sklepie. Nominowano Uczestników w grupie „mały e-sklep” oraz „średni/ duży e-sklep”

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  1. DeeZee.pl

  2. recman24.com

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  1. empik.com

  2. Ibuk.pl

  3. Leroy Merlin

  4. Sarenza.pl
  5. ZłoteWyprzedaże.pl

Kampania roku, nagroda za najlepszą kampanię promocyjną e-sklepu będzie przyznana w grupie „małych e-sklepów”, jak i „średnich/ dużych e-sklepów.

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”

  1. Sklep Kaligraf

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/ duży e-sklep”

  1. ANSWEAR.com

W Kategorii SPRZEDAŻOWEJ nominacje przyznano w trzech podkategoriach: Strona roku, Strona przyjazna klientowi oraz Przełamanie nieufności.

Strona roku, nagroda za najbardziej przejrzystą, funkcjonalną i estetyczną prezentację produktów na stronie e-sklepu zostanie przyznana nominowanym z grupy „mały e-sklep” oraz grupy średni/ duży e-sklep”

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  1. Art. Is good

  2. Balladine

  3. coś słodkiego

  4. Lampy i światło

  5. Sklep Converse

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  1. ANSWEAR.com

  2. Empik.com

  3. meblepumo

  4. Sarenza.pl

  5. TUSZMARKT.PL

Strona przyjazna klientowi, nagroda za najlepiej skonstruowaną stronę pozwalającą na intuicyjne poruszanie się po stronie e-sklepu, zwłaszcza dla osób bez doświadczenia w zakupach w sieci. Nominowano Uczestników w grupie „mały e-sklep” oraz „średni/duży e-sklep”

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  1. Balladine

  2. Bazylia.pl

  3. DeeZee.pl

  4. empiktravel.pl

  5. Lampy i światło

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  1. Choc&Play

  2. Cyfrowe.pl

  3. FLY.pl

  4. Oponeo.pl

  5. ZłoteWyprzedaże.pl

Przełamanie nieufności, to nagroda za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu – jak e-sklep radzi sobie z tą barierą. Nominowano Uczestników w obu grupach e-sklepów.

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  1. Balladine

  2. Empiktravel.pl

  3. WiFi Partner

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  1. 8a.pl

  2. ANSWEAR.com

  3. empikfoto.pl

  4. Felgi.pl

  5. ZłoteWyprzedaże.pl

Sponsorami konkursu są Transferuj.pl, Przelewy24 oraz firma Hybris.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 14 listopada 2013 w Teatrze Capitol w Warszawie o godzinie 19.00

Zostaw odpowiedź