fbpx

PayBack powalczy z Grouponem?

Loyalty Parnters Polska, właściciel największego nad Wisła programu bonusowego PayBack, rozszerzył działalność o lokalne oferty. Na pierwszy ogień idzie Warszawa, kolejnym miastem będzie prawdopodobnie Kraków.

PayBack dostrzegł potencjał w małych i średnich przedsiębiorstwach, z którymi mieszkańcy miast mają do czynienia niemal codziennie. Teraz punkty można zbierać także w lokalnych restauracjach, klubach fitness i miejscach rozrywki. Nowością jest także fakt, że w tych miejscach można płacić zgromadzonymi punktami.

Dla firmy to okazja, aby dowiedzieć się więcej o nawykach zakupowych uczestników programu, a następnie dzięki zaawansowanej analityce danych, wpływać na ich decyzje zakupowe odnośnie do miejsca jak i wartości transakcji.

Przyglądając się ofercie nie sposób nie odnieść wrażenia, że Miasto PayBack stoi w konkurencji do graczy z kategorii zakupów grupowych, które partnerów szukają m.in. wśród lokalnych podmiotów. Jest jednak jedna zasadnicza różnica przemawiająca na korzyść Loyalty Partners Polska – a mianowicie idea programu jest długofalowa, tzn. nie bazuje na jednorazowych akcjach.

Szczegóły programu na http://miasto.payback.pl

payback miasto zasady

Zostaw odpowiedź