fbpx

PayPal: mamy 200 milionów aktywnych kont i 50 milionów użytkowników płatności One Touch!

Gigant płatności należący jeszcze w 2015 roku do eBaya ogłosił, że właśnie wykonał dwa milowe kroki w swoim rozwoju.

Z dwóch istotnych informacji, pierwsza robi wrażenie liczbą, ale to druga jest bardziej ważna. One Touch to nowy produkt od PayPala, który w Europie ruszył w Europie w 2015 roku (w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Holandii, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Szwajcarii), zaś w USA rok wcześniej.

Cała idea One Touch polega na wciągnięciu w zakupową grę użytkowników tabletów i smartfonów. Ów genialny przycisk One Touch pozwala na płacenie za produkty bez logowania się, bez hasła (wystarczy wpisać je tylko raz i zapisać w przeglądarce), a nawet bez wprowadzania danych adresowych. O ile oczywiście sklep jest zintegrowany z usługą PayPala.

O tym czy One Touch wypali nie wiedział nikt. Okazało się, że jest trafną odpowiedzią na rosnący ruch mobilny, który nie konwertuje, ponieważ na komputerze jest „bezpiecznej, wygodniej, pewniej”.

Na marginesie warto nadmienić, że PayPal to jedna z najstarszych internetowych firm, której udało się zachować świetność. W tym roku kończy 18 lat i obsłużyła już 29 miliardów płatności (ilość, nie wartość).

Ile mają aktywnych kont inni internetowi potentaci?

  • Spotify – 50 milionów abonentów, ponad 100 milionów aktywnych kont
  • Amazon – blisko 70 milionów abonentów Prime
  • Netflix – ponad 90 milionów abonentów
  • Facebook – 1 miliard użytkowników Messengera
  • Google – 1 miliard użytkowników Gmaila
  • YouTube – 1 miliard użytkowników

Zostaw odpowiedź