fbpx
new-paypal-logo

PayPal testuje w Polsce usługę zwrotu kosztów transportu za zwracane zakupy

Testowana usługa dotyczy tych użytkowników, którzy zdecydowali się na odesłanie przedmiotu sprzedającemu, wcześniej płacąc za niego przy użyciu usługi PayPal.

Amerykańska firma oświadczyła, że po udanych próbach tego typu na terenie Francji, Hiszpanii czy Włoch, przyszedł czas na Europę Środkowo-Wschodnią.

Jak informuje serwis Wyborcza.biz promocyjna oferta będzie oferowana polskim użytkownikom do 31 grudnia br.

Termin nie jest oczywiście przypadkowy – koniec roku to tradycyjnie okres żniw w e-handlu i PayPal liczy na to, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zyska ich przychylność i lojalność.

Aby skorzystać z oferowanej przez PayPal opcji, będzie należało spełnić kilka warunków. Po pierwsze, PayPal zwróci maksymalnie 120 zł lub 30 dolarów. Jeśli wartość transportu będzie wyższa, klient resztę będzie musiał dopłacić we własnym zakresie.

Drugim warunkiem otrzymania zwrotu będzie aktywowanie stosownej opcji na etapie zakupu.

Matt Komorowski, szef sprzedaży PayPala w Europie Środkowo-Wschodniej, w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl stwierdził:

Bardzo istotny jest  fakt, że nasza usługa ma charakter transgraniczny – klient otrzyma zwrot pieniędzy także w przypadku, gdy dokona zakupu w dowolnym sklepie internetowym za granicą. Nowa usługa usuwa jedną z istotnych barier stojących na drodze konsumentów do pełnego korzystania z możliwości, jakie daje e-commerce.

PayPal ma na całym świecie ok. 157 mln użytkowników. Spółka nie ujawnia, ilu klientów ma w poszczególnych krajach – podaje dane za poszczególne regiony. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest ich. ok. 3,5 mln.

Zostaw odpowiedź