fbpx

PBI/Gemius: słaby lipiec w internecie, ale nie w e-commerce

Wśród pierwszej dziesiątki najpopularniejszych witryn w Polsce prawie wszystkie straciły w lipcowych notowaniach – w stosunku do czerwca 2012. Na przykład ponad 200 tys użytkowników wyparowało ze stron grupy Google.

Jednym z nielicznych, którzy poradzili sobie lepiej jest grupa Onet.pl, która przeskoczyła Facebooka – raptem o kilkadziesiąt tysięcy odwiedzających, ale prestiżowy sukces zawsze warto odtrąbić.

W kość dostał także YouTube.com – tu strata jest dużo większa, bo zbliżyła się w okolice miliona osób odwiedzających mniej. To dobrze – z tego wniosek, że nasza młodzież w wakacje przebywała więcej na świeżym powietrzu. Zobaczymy, jak pójdzie YouTube.com w sierpniu, gdy pogoda już mniej dopisała.

 

Jeśli chodzi o e-commerce, to Grupa Allegro.pl utrzymała mocny wynik z czerwca – ponad 11 milionów unikalnych użytkowników. Co ciekawe, zyskało Ceneo.pl – z 3,9 na 4,1 miliona osób. Lepiej poradził sobie także Nokaut.pl – zebrał o 100 tys userów więcej – ogółem ponad 3 miliony.

Zostaw odpowiedź