fbpx

Piano Media to sukces – ludzie płacą za treści!

Na naszych oczach pada ważna bariera w polskim internecie. Chociaż wielu wróżyło systemowi Piano klęskę to od wydawców spływają pierwsze pozytywne sygnały, że system działa i przynosi pierwsze dochody.

Pierwszymi informacjami na temat działania Piano pochwalił się Murator. Jak pokazały badania ruch na płatnych stronach nie tylko nie spadł, ale w wybranych wypadkach wręcz wzrósł.

 

Chociaż Agora nie podała tak konkretnych informacji to jest również zadowolona, czego dowodem jest zwiększenie treści w systemie Piano. Jak na razie niezadowolona jest tylko Polskapresse, co być może w końcu stanie się przyczynkiem do poprawienia jakości treści na stronach tego wydawcy.

 

Oto czego dożyliśmy, gdy w e-commerce toczy się zacięta bitwa na ceny, dotychczas “darmowe” media z sukcesem zaczynają zarabiać.

Zostaw odpowiedź