fbpx

Pinterest: pora na produkt masowy

Pinterest otwiera się na wszystkich – taka wiadomość gruchnęła w mediach zza Oceanu. Oznacza to, że aby używać Pinterest nie trzeba już dłużej oczekiwać na zaproszenie kogoś życzliwego.

Najwyraźniej nowicjusz w social media okres testowy uznał za zamknięty i wychodzi do szerokiej publiczności.

Jak na półzamknięty nowy serwis social media Pinterest bryluje w statystykach. Zdaniem BBC w czerwcu tego roku serwis miał 30 milionów unikalnych użytkowników. Niestety, zdecydowanie mniej wiadomo, czy całość zarabia na siebie, oraz jak miałoby się to odbywać na dłuższą metę.

 

Ciekawostką jest także fakt, że w Pinterest zainwestował wspominany już na łamach Mensis.pl Rakuten – potężny azjatycki e-sklep, który ostrzy sobie zęby na samego Amazona.

 

Jeśli chodzi o profil użytkowników Pinterest, to Digital Journal twierdzi, że dotarł do informacji, z których wynika, że większość to kobiety, które niechętnie korzystają z innych stron społecznościowych. Rodzi się więc pytanie: jak zareagują na napływ szerokiej publiczności?

1 komentarz

  1. Program 12-08-2012

Zostaw odpowiedź