fbpx

Pinterest potrafi wygenerować 4 razy więcej pieniędzy niż Twitter

Tak zadziwiające informacje podał do wiadomości Marketing Pilgrim cytując dane marketingowców z agencji QuickSprout. Hasło przewodnie QuickSprout jest następujące: Pin to Win. Nic dziwnego, wg tych samych danych Pinterest generuje o 27% obrotów więcej nawet od Facebooka.

Gdzie tkwi haczyk?

 

W specyfice działalności jak zawsze. Pinterest posiada raptem 0.5 miliona kont firmowych, zaś Facebook posiada owych milionów okrągłe piętnaście. Po drugie, QucikSprout z pewnością potrafi dobrać social media do profilu działalności swoich klientów, stąd możemy powiedzieć, że tylko w wybranych przypadkach Pinterest jest lepszy od Facebooka i Twittera.

 

Ale to żadna nowość, każda marka ma własną specyfikę, która wymaga działania za pomocą innych narzędzi i co istotne w innym otoczeniu. Pinterest to otoczenie idealne dla marek kierujących swój przekaz do kobiet, stąd 4-krotnie wyższa skuteczność w stosunku do Twittera nie dziwi. Sam QuickSprotu zwraca uwagę, że Pinterest to najlepsze możliwe pole doświadczalne dla marek związanych z modą kobiecą.

 

Jakie porady dla początkujących pinnerów ma Quicksprot? Zerknijmy na infografikę. Przede wszystkim, warto podawać cenę produktów na zdjęciach. A już obowiązkowy element to wezwanie do działania – tego typu przekaz zwiększa zaangażowanie nawet o 80%. Bardzo ciekawa informacja dotyczy repinowania zdjęć dalej – o 23% chętnie podaje się dalej zdjęcia, na których nie ma twarzy. Więcej znajdziecie poniżej.

 

Zostaw odpowiedź