fbpx

Pinterest wyceniony na 2.5 miliarda wprowadza nowe funkcje

Reuters poinformował, że Pinterest czyni kolejne kroki w celu przyciągnięcia biznesu do swojej strony. Na początek zaproponował narzędzie do pomiaru odwiedzalności stron i kliknięć zdjęć, jakie firmy zamieszczają na swoich profilach.

Widać, że w Pinterest przygotowania do monetyzacji ruchu idą pełną parą.

 

Na jesieni ubiegłego roku Pinterest uruchomił oficjalne firmowe profile, ale teraz już nie będzie tak łatwo, bo firmy faktycznie dowiedzą się czy to co robią na Pinterest ma jakikolwiek sens.

 

Samo narzędzie nosi nazwę Pinterest web Analitycs i ukazało się miesiąc po tym, jak Pinterest ogłosił, że uzyskał 200 milionów dolarów dofinansowania od zespołu funduszy. Oznacza to, że cały Pinterest został wyceniony na astronomiczną kwotę 2.5 miliarda dolarów, gdy podczas całej swojej działalności nie zarobił jeszcze złamanego centa.

 

Żyjemy w dziwnych czasach, gdzie wydajemy pieniądze, których nie mamy i inwestujemy w firmy, które być może kiedyś je zarobią.

Zostaw odpowiedź