fbpx

Piwo na Facebooku – z czym to się je?

Lipcowy Fanpage Trends pokazuje, że wakacje wyludniają nie tylko ulice naszych miast, ale także nasze internety. Rekordowo niski wynik użytkowników zanotował polski Facebook – „raptem” 12 milionów. Wśród trzech najszybciej rosnących profili wyróżniono: SA Wardęga, CLEO oraz Adama Zdrójkowskiego.

W konkursie na najbardziej uważnych i najszybciej komentujących bój rozegrał się między profilami heyah, Plus, Orange i T-Mobile PL.

 

 

Skoro formalności za nami, to chodźmy na piwo. A tam, niczym na zachodzie: bez zmian. Pierwsza czwórka od roku trzyma się mocno: Tysike, Lech, Redd’s i Żubr. Wszyscy mają mniej niż 0.5 miliona fanów, ale więcej niż 300.000. W dodatku od ubiegłego roku stan posiadania pierwszej czwórki zwiększył się o około 10-20%, co jest wynikiem dość kiepskim.

 

Nie ma co ukrywać, że są to wyniki mocno rozczarowujące – browary dysponują gigantycznymi budżetami reklamowymi i trudno znaleźć usprawiedliwienie dla tych żenująco słabych wyników; szczególnie, gdy weźmiemy pod uwagę mocno lifestylowy charakter produktu, jakim dysponują konkurujące marki.

 

Skoro wysmagano już biczem krytyki, to pora na pochwały. A te winny spłynąć do Żywca, który awansował rok do roku na pozycję numer 5. i podwoił stan posiadania z 164 do 316 tysięcy fanów. Jeszcze jeden taki skok i będziemy mieli nareszcie nowego lidera!

 

 

Zostaw odpowiedź